مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1391 - 8:58   |   کد مطلب: 505
«ولیام سیبسون» نویسنده کتاب "شاهزاده بندر بن سلطان" طی اظهاراتی گفت: بندر، فرزند غیر شرعی شاهزاده «سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» است. بندر از یکی از خدمتکاران زن که در خانه شاهزاده سلطان خدمت می کرد، به دنیا آمده است.
 'بندر' فرزند غیر شرعی سلطان بن عبدالعزیز

به گزارش صدای دانشجو به نقل از شیعه آنلاین، سیبسون در ادامه افزود: البته «بندر بن سلطان» خودش نیز از این مسأله اطلاع دارد اما همواره آن را پنهان کرده تا بتواند به پست های بالاتر سیاسی در عربستان سعودی دست یابد. وی از همان ابتدا این مسأله را پنهان کرد تا بتواند وارد نیروی هوایی ارتش سعودی شود.

این نویسنده آمریکایی همچنین گفت: سال های سال شاهزاده سلطان به فرزند (بندر) اعتراف نمی کرد زیرا از نظر ظاهری به ویژه رنگ پوست به آن زن خدمتکار شبیه بود و اصلا شباهتی با دیگر شاهزادگان و اعضای خانواده آل سعود ندارد. مادر بندر، سیاه پوست بود از همین رو بندر نسبت به دیگر شاهزادگان رنگ پوست سبزه تری دارد.

«ولیام سیبسون» می افزاید: اما در نهایت ملک فهد، پادشاه سابق سعودی شاهزاده سلطان را مجبور کرد که بندر به عنوان فرزندش اعتراف کند. احتمالا هدف ملک فهد، جلوگیری از فاش شدن این رسوایی بوده است.

این نویسنده آمریکایی در ادامه گفت: «بندر بن سلطان» در زمانی که سفیر عربستان سعودی در آمریکا بود، همکاری بسیار نزدیکی با سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا (CIA) داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار