مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. آذر 1391 - 15:04   |   کد مطلب: 4736
صالحی‌مرام گفت که رفتم تا سازمان ضربه نخورد و ملک‌زاده فرد همراه خود را انتخاب کند.
صالحی‌مرام:ملک‌زاده فرد همراه خود را انتخاب کند/به سپاه برمی‌گردم

به گزارش صدای دانشجو به نقل از "ندای انقلاب"، چند روز پیش احمدی‌نژاد در تازه‌ترین تغییرات و جابه جایی‌ها در دولت دهم، با صدور چند حکم جداگانه، اسفندیار رحیم مشایی را به ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد، سیدحسن موسوی را به ریاست دفتر رئیس جمهور و محمد شریف ملک زاده را به ریاست سازمان میراث فرهنگی منصوب کرد و همزمان با این تغییرات، دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را عزل و سرپرستی این وزارتخانه را با حفظ سمت به مهندس نیکزاد، وزیر دو وزارتخانه ادغام شده راه و شهرسازی واگذار کرد.

پس از گذشت زمان اندکی از این احکام بسیاری از اشخاص سیاسی و رسانه‌ها به این اقدام واکنش نشان دادند که واکنش به این احکام این‌بار از بعد دیگری در رسانه‌ها بازتاب داشت که در همین راستا امروز بیشتر رسانه‌ها از استعفای محمدحسن صالحی‌مرام معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی خبر دادند.

صالحی مرام که اوایل سال جاری با حکم سید حسن موسوی به عنوان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی مصوب شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص دلیل استعفایش گفت که تغییر ناگهانی موسوی برنامه‌های ما را برای کارهای بزرگ متوقف کرد.

وی تاکید کرد: بنده از معاونت سازمان میراث فرهنگی استعفا دادم تا ملک زاده بتواند فرد همراه با خود را انتخاب کند.

صالحی‌مرام با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانه من است، اظهارداشت: به خانه برمی‌گردم.

محمد حسن صالحی‌مرام از سال 84 در دولت نهم بوده که 4 سال اول دولت احمدی‌نژاد را به عنوان مدیرکل اتباع خارجی وزارت کار مشغول و سپس در دولت دهم نیز در دفتر رئیس جمهور بوده است.

صالحی‌مرام در گفت‌وگو با خبرنگار ما گزارشی از عملکرد چند ساله حضور در دولت ارائه کرد و قول مصاحبه‌ای از ناگفته‌های حضورش در دولت نهم و دهم داد که متعاقبا منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار