مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مهر 1391 - 9:25   |   کد مطلب: 3615
با انتشار مطلبی در روزنامه وابسته به دولت «ایران» صورت پذیرفت:
تفسیر به رأی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکرات بین المللی
روزنامه ایران، صبح امروز با انتشار مطلبی اقدام به تفسیر به رأی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نمود.
تفسیر به رأی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکرات بین المللی

به گزارش  صدای دانشجو به نقل از «ندای انقلاب» روزنامه وابسته به دولت «ایران»، صبح امروز طی انتشار یادداشتی، به شیوه ای غیرمنصفانه و ناعادلانه سعی در انتساب سخنان رهبر معظم انقلاب در روز سه شنبه در استان خراسان شمالی، پیرامون «ادبیات مسئولان در مذاکرات گوناگون» به صحبت های غیرمتعارف رئیس جمهور در سفر به نیویورک نموده است.
در این مطلب که با عنوان «شهامت عذرخواهی»منتشر گردیده و تیتر یک روزنامه دولتی ایران را به خود اختصاص داده است، با حمله به نمایندگان مجلس، برخی سیاسیون، ائمه جمعه و... که منتقد ادبیات ذلیلانه رئیس جمهور در مورد بحث مذاکره با آمریکا در سفر به نیویورک بودند، سعی شده است فرمایش رهبری را در حمایت از صحبت های احمدی نژاد در مورد آمادگی برای ارتباط با آمریکا منتسب نماید.
این اقدام روزنامه دولتی در حالی صورت می پذیرد که مواضع رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکره و ارتباط با آمریکا در شرایط فعلی به صورت شفاف در سخنرانی و فرمایشات اخیر ایشان از جمله در همین سفر بیان شده است.
ضمنا مقام معظم رهبری بدون اشاره به نام دولت و رئیس جمهور این چنین فرمودند: «امروز مسئولان کشور ما در پشت میز مذاکرات گوناگون، در تریبون های گوناگون، وقتی حرف می زنند، حرفهای پخته، جامع، جالب و درست زده می شود.»
شایان ذکر است در حال حاضر مذاکرات هسته ای نیز از جمله رخدادهای سیاست خارجی قلمداد می شود که مسئولان آن با اقتدار کامل روند مذاکرات را به پیش می برند و از طرفی جریان انحرافی نیز به شدت با روند این مذاکرات مخالف بوده و سعی در ایجاد اختلال در جریان این مذاکرات و در دست گرفتن آن دارد.
همچنین این اقدام روزنامه ایران در حالی صورت پذیرفته است که با توجه به افزایش بی رویه قیمت ارز و سکه در بازار و وجود مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت مسئولین دولتی، در صفحه اول خود هیچگونه اشاره ای به این موضوع ننموده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار