به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 7. مهر 1391 - 8:41   |   کد مطلب: 2869
رئیس دانشگاه ملی ملایردر مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام فاضلیان:
حاج آقا نعمتی بزرگ ومعنوی برای ملایر است
امتی که اینچنین قدردان سیدی از اولاد پیغمبر هستند، به یقین یرای حفظ شان جد بزرگوارشان، سر از پا نخواهند شناخت.
حاج آقا نعمتی بزرگ ومعنوی برای ملایر است

به گزارش صدای دانشجو در این مراسم نک که دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، مهندس آزاد استاندار همدان، مهندس شهبازی استاندار کردستان، دکتر لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن مجلس همچنین نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلام حضور داشتند، دکتر امانی ریاست دانشگاه ملایر با تاکید بر جایگاه این عالم فرزانه به سخنرانی پرداخت.

 

وی با برشمردن شخصیت معنوی حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان و تکریم خدمات 30 ساله علمی، اخلاقی، تبلیغی و معنوی امام جمعه ملایر گفت: بررسی و شناخت ابعاد شخصیتی این عالم وارسته برای همه ما امری ضروری و مهم بوده و در این راستا بر آن شدیم تا این نکوداشت را با بهترین وجه در منزلت ایشان برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه ملایر آیت‌الله فاضلیان را نعمت بزرگی معنوی ملایر خواند و افزود: خدمات ایشان در دوره‌های مختلف برای شهرستان ملایر بر هیچ کس پوشیده نیست و مقام معنوی این عالم بزرگ بیشتر از درک ماست.

وی با اشاره با اینکه در دوران انقلاب اسلامی همواره وحدت حوزه و دانشگاه بسیار بالا و مسرت‌بخش بوده است، گفت: امیدواریم با حفظ این وحدت در راستای خشنودی شهدای اسلام به ویژه شهدای محراب گام مثبتی برداشته باشیم.

در ادامه مدیر حوزه علمیه برادران ملایر نیز گفت: در راستای پاسداشت و تکریم علما و مجاهدان راه حق و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ امام جمعه شهرمان بر آن شدیم تا این نکوداشت را برای ایشان برگزار کنیم و در این راستا حدود یک سال برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام شد و با برگزاری کمیته‌های مختلف، امروز این افتخار بزرگ در شهر ملایر اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام مجتبی نجفی عنوان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری علمای دینی مشعل‌هایی هستند که مردم را با رفتار و روش زندگی و مسائل دینی آشنا کرده که در این راستا در دوران انقلاب اسلامی علمای ما منشأ خیر و برکت و خدمات گسترده‌ای بوده‌اند.

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در این نکوداشت سهیم بوده‌اند، گفت: دبیرخانه این نکوداشت همه ساله بر استمرار این حرکت فرهنگی تأکید دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار