مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مهر 1391 - 17:47   |   کد مطلب: 2556
نامه ای به بان کی مون

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(رحمة الله):شما اگر بین ملتهای دنیا رفراندوم کنید،که امروز وحشی ترین رژیم ها کدام است؟من گمانم اینست که بین ملتها اگر اتفاق آرا نباشد،اکثریت آرا قاطع است که آمریکا.

جناب دبیر کل سازمان ملل:

بار دیگر دولت مستکبر آمریکا با پخش فیلمی توهین آمیز به ساحت مقدس حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)، پیامبر مسلمانان جهان، پیامبری که لقب رحمة للعالمین را دارد، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد. این اولین باری نیست که توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان با حمایت آمریکای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر و رژیم جعلی اسراییل به مقدسات مسلمانان که جمعیت یک ونیم میلیاردی جهان را دارند، توهین می کنند. توهین سلمان رشدی ملعون نویسنده کتاب آیات شیطانی، جسارت کاریکاتوریست دانمارکی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و سوزاندن قرآن توسط کشیش مسیحی افراطی از حوادث تکان دهنده ایی است که اگر با عاملین آن برخورد می شد امروز شاهد این توهین دردناک نبودیم.

اهانت دولت دروغگوی آمریکا به مقدسات مسلمانان همراه با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی از سازنده فیلم موهن، بار دیگر چهره واقعی و دروغگوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست را به جهانیان نشان داد. آمریکای مستکبری که برای پاک کردن چهره زشت خود در نزد مسلمانان جهان، شعار طرفداری از حقوق مسلمانان را می دهد. بسیار شرم آور است که توهین به مقدسات مسلمانان در راستای آزادی بیان است اما حتی در محیط های علمی نیز کسی جرات بیان پرسشی در مورد واقعه جعلی هولوکاست را ندارد. به این دلیل که زیر سوال بردن هولوکاست یکی از عواملی است که منجر به زیر سوال بردن رژیم جعلی اسراییل می شود. و اصول سیاست خارجه آمریکا نیز بر اساس حفظ طفل نامشروعش یعنی رژیم غاصب صهونیستی می باشد.

بی جهت نیست که امروز نفرت جهانی نسبت به سیاست های ضد بشری آمریکا فراگیر گشته است و هر روز به میزان بی اعتمادی ملتها نسبت به دولت آمریکا افزوده می شود.جنایات ام الفساد قرن، سبب افشای چهره خبیث دولت آمریکا در نزد جهانیان شده و رسانه های مزدورش نیز نمی توانند این دولت را از منجلابی که هر روز در حال فرو رفتن بیشتر در آن است، نجات دهند.

توهین به مقدسات مسلمانان توسط دولت آمریکا نشان از عجز این دولت، در مهار بیداری اسلامی  که به تبعیت از انقلاب مقدس اسلامی ایران است، صورت می پذیرد. در حالیکه هدیه انقلاب اسلامی برای ملتهای جهان، آزادی واقعی از چنگال مستکبرین، عدالت خواهی و برخورداری از حقوق برابر و استقلال به معنای واقعی است.

دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی اسراییل به قدرت مکتب بالنده اسلام  ناب محمدی، پی برده اند و می خواهند با اینگونه توهین ها و اسلام هراسی ، مکتب اسلام را در نزد جهانیان به انزوا بکشانند در حالیکه به صورت ناشیانه ایی خود را در مقابل خشم انقلابی مسلمانان جهان قرار دادند.

جناب دبیر کل سازمان ملل:

شاید اطرافیان شما آنقدر فضای تحولات جهان را مطابق میلشان در نزد شما ترسیم نموده اند که از خیلی از واقعیات اطلاع درستی نداشته باشید. ما دانشجویان استان فارس به عنوان جزیی  از دانشجویان کشور جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم میدانیم که دریچه ای نو را روبروی چشمان شما بگشاییم.

جناب دبیر کل سازمان ملل:

دولت دروغگوی آمریکا با در پیش گرفتن پروژه اسلام هراسی قصد دارد مسلمانان جهان را خطر بزرگی برای صلح جهانی معرفی کند و با اینکار بتواند جنایاتی را که در حق مسلمانان روا داشته است توجیه کند.

مسلمانانی که خواهان آزادی از چنگال آمریکای جهانخوار هستند خطری برای صلح جهانی هستند یا آمریکایی جنایتکاری که تاریخ آن مملو از تجاوز به  کشورهای جهان خصوصا کشورهای مظلوم مسلمان از جمله عراق و افغانستان است. مگر مسلمانان مظلوم بحرین و میانمار به دستور آمریکای سفاک قتل عام نشدند؟

مسلمانانی که می خواهند خودشان سرنوشت کشورهایشان را تعیین کنند خطری برای صلح جهانی هستند یا دولت دروغگوی آمریکا  که انسانیت را تا آنجا کنار گذاشته که مجوز شکنجه زندانیان را  توسط دولت آمریکا صادر می کند و جنایات هولناکی را در زندانهای ابوغریب و گوانتانامو انجام میدهد و گروهک تروریستی منافقین را از فهرست گروه های تروریستی خارج می کند.

مسلمانانی که نمی خواهند زیر بار زور بروند و قدرت تحمل ظلم های استکبارگران را ندارند، خطری برای صلح جهانی هستند یا آمریکایی که به همه جای دنیا برای کشتار مردم سلاح صادر می‌کند که نمونه بارز آن ارسال انواع سلاح‌ها، از جمله ارسال سلاح به مخالفان دولت سوریه و سلاح‌های کشنده فسفری برای قتل‌عام زنان بی‌دفاع و کودکان معصوم غزه به دست رژیم جعلی اسرائیل است؛ رژیمی که بنیانگذار تروریسم دولتی جهان بوده و برای ارتکاب هرگونه اقدامات تروریستی و انواع جنایت جنگی و جنایات علیه بشریت به حامی بزرگ خود آمریکا متکی است.

مسلمانانی که می خواهند به انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا کنند خطری برای صلح جهانی هستند یا آمریکای مستکبری که از بمب اتمی استفاده کرد و امروز فرزند نامشروعش به پشتوانه وی دارای زرادخانه های هسته ای است؟

آیا مسلمانانی که خواهان از بین رفتن دیکتاتوری در کشورهایشان هستند خطری برای صلح جهانی هستند  یا آمریکایی که همواره به حمایت از همه دیکتاتورها در منطقه خاورمیانه پرداخته است؟

جناب دبیر کل سازمان ملل :

چرا تا کنون هیچ موضع گیری در قبال جنایاتی که آمریکای جهان خوار و رژیم جعلی اسراییل  انجام داده است نگرفته اید و سکوت اختیار کرده اید؟چرا نماینده کل ملتها نیستید؟چرا همه ترسها را کنار نمی گذارید و برای چند صباحی هم که شده آزاده زندگی نمی کنید؟چرا گذشته پر از اشتباه خود را جبران نمیکنید؟

ما قضاوت را به همه ملتهای آزاده جهان واگذار میکنیم چرا که  سازمان ملل و دیگر کمیته های به اصطلاح حقوق بشر  تا به امروز بارها امتحان خود را پس داده اند و آزموده را آزمودن خطاست.

"یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون"

(می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.           "سوره مبارکه صف ، آیه شریفه8")

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز                                                  مجمع ستاد یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز                           انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز                                    جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز                           مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز

دیدگاه شما

آخرین اخبار