مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مهر 1391 - 9:54   |   کد مطلب: 2512
نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی -کارشناسی ناپیوسته- سال 1391 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز شنبه، هشتم مهرماه اعلام خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو، ˈحسین توکلیˈ به ایرنا گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی امسال برای اولین بار به صورت مشترک برای دانشگاه های آزاد و دولتی برگزار شد اما با توجه به اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دانشگاه آزاد از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون این دانشگاه و انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه های دولتی از طریق سایت سازمان سنجش صورت گرفت اعلام نتایج این آزمون نیز به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی در آزمون کاردانی به کارشناسی برای اطلاع از نتیجه آزمون خود لازم است از شنبه آینده، هشتم مهرماه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

توکلی یادآورشد: نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز شنبه، 8 مهرماه بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com قرار خواهد گرفت.

وی از داوطلبان خواست تا با توجه به اطلاعیه هایی که همزمان با اعلام نتایج از سوی دانشگاه آزاد و سازمان سنجش منتشر می شود و مطابق برنامه زمانی اعلام شده به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

توکلی ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی - به جز دانشگاه آزاد اسلامی- در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال را در مجموع 179 هزار و 856 نفر اعلام کرد و گفت: ممکن است پس از اعلام نتایج نهایی، تمام این ظرفیت تکمیل نشود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار