مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. فروردين 1403 - 12:16   |   کد مطلب: 24900
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه راهکارهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم تدوین شده است گفت: اميدوارم با استفاده از ظرفیت‌ها و شیوه‌های نوین زمینه تولید ۵ میلیون تن محصول کشاورزی تا پایان سال ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،احمد قدیمی ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و کشاورزان در سالن جلسات جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه راهکارهای تحقق شعار سال با قید ویژه مشارکت مردم در سازمان جهاد کشاورزی استان تدوين شده است اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم راهکارهای همه جانبه در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی و نیل به خودکفایی در محصولات مهم و استراتژیک از مولفه‌های توانمندی محسوب می‌شود افزود: استفاده از تمام پتانسیل‌ها و امکانات به منظور جهش تولید در دستور کار است.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در نظر داریم امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند و منسجم زمینه افزایش تولیدات محصولات کشاورزی ایجاد شود. وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تولیدات سالانه بخش کشاورزی استان در زیربخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور و شیلات ۴.۸ میلیون تن است تصریح کرد: با بکارگیری شیوه‌های نوین کاشت و داشت، استفاده از نتایج تحقیقات، کاربرد ماشین‌آلات و توسعه مکانیزاسیون و استفاده بهینه از منابع آب و خاک افزایش تولید محقق می‌شود. قدیمی اصلاح فرآیندها، تسهیل در صدور مجوزها، ارائه مشوق‌ها و نمایش توانمندی‌ها همچنین جذابیت‌های بخش کشاورزی را زمینه‌ساز مشارکت مردم و صاحبان سرمایه دانست. وی برگزاری همایش سرمایه‌گذاری را یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام اعلام کرد و گفت: به منظور جلب و افزایش مشارکت در حوزه سرمایه‌گذاری، طرح‌های کشاورزی در اولویت اجرا شناسایی شده است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: ارزیابی عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها در راستای تحقق شعار سال به صورت مستمر انجام می‌شود. وی اضافه کرد: اميدوارم با استفاده از ظرفیت‌ها و شیوه‌های نوین زمینه تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول کشاورزی در استان تا پایان سال ایجاد شود.منبع : فارسپایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار