مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. بهمن 1402 - 17:45   |   کد مطلب: 24895
رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشگاه داران خودروی تهران، بیان داشت: ریزش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی با فروکش کردن قیمت دلار در بازار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سعید موتمنی در گفت  وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: با وجود اینکه قیمت خودرو به دلایلی طی چند روز افزایش یافته بود اما در روزهای اخیر قیمت خودرو کاهش یافته است.

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشگاه داران خودروی تهران، افزود: انتشار خبر مربوط به عرضه خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار، عرضه کم خودرو توسط خودروسازان و همچنین افزایش نرخ ارز از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار بود اما از دو سه روز گذشته با کاهشی شدن نرخ ارز قیمت خودرو کاهش یافته به طوری که قیمت خودروهای داخلی بین 2 تا 3 درصد کاهش یافته است. 

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر کاهش قیمت خودروهای مونتاژی بسیار قابل ملاحظه بوده است بطوری که قیمت اغلب این خودروها بین 100 تا 180 میلیون تومان کاهش یافته است. 

این کارشناس بازار خودرو، گفت: دلیل کاهش شدید قیمت خودروهای مونتاژی ثبت نام های جدید از متقاضیان و عرضه خودروها به متقاضیانی است که قبلا ثبت نام کرده اند. 

وی بیان داشت: هایما در روزهای گذشته از یک میلیارد و 700 میلیون تومان به یک میلیارد و 560 میلیون تومان، لاماری از یک میلیارد و 980 میلیون تومان به یک میلیارد و 850 میلیون تومان و تیگو 8 از 2 میلیارد تومان به یک میلیارد و 830 میلیون تومان کاهش یافته است. 

پایان پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار