مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1402 - 18:12   |   کد مطلب: 24856
امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود حملات وحشیانه اسراییل و آمریکا جریان مقاومت هنوز دارد گفت: انتظار بر این است همه کشورها اقدامات لازم برای آتش‌بس و جلوگیری از نسل‌کشی در غزه را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس ، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در جمع مردم همدان به منظور حمایت از مقاومت و کودکان بیگناه غزه به تشریح ابعاد عملیات بزرگ جبهه مقاومت پرداخت و اظهار کرد: غزه بیش از ۲ میلیون جمعیت دارد که ۱۶ سال در محاصره رژیم صهیونیستی است و هر روز به بهانه‌ای به آنها هتک حرمت و تعرض می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان حماس و شاخه نظامی آن از مدت‌ها پیش عملیات طوفان‌الاقصی را طراحی کرده بودند گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی با آن همه ادعای اشراف اطلاعاتی نتوانستند این عملیات را پیش‌بینی کنند چه برسد که جلوی آن را بگیرند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در همان روزهای نخست عملیات نیروهای حماس، رژیم اشغالگر قدس زمین‌گیر شده و فرماندهی جنگ را آمریکا بر عهده گرفت اظهار کرد: نقش اصلی در جریان نسل‌کشی غزه، در دست جریان آمریکایی است، آنها قصد داشتند ابتدا غزه را فتح، کرده و با نابودی حماس اداره امور را آنطور که خود می‌خواهند پیش ببرند اما تا این لحظه با وجود شهادت بسیاری از مردم غزه، موفق به انجام این کار نشده‌اند.

وی با تشریح نقشه استکبار جهانی در عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر برخی از این کشورها وارد عرصه عادی‌سازی روابط می‌شدند سایر کشورها نیز به تبعیت از آنها، این کار را انجام می‌دادند اما عملیات طوفان‌الاقصی جلوی این اتفاق را گرفت.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود حملات وحشیانه اسراییل و آمریکا جریان مقاومت هنوز دارد گفت: انتظار بر این است همه کشورها اقدامات لازم برای آتش‌بس و جلوگیری از نسل‌کشی در غزه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سردمداران و طاغوت‌های عالم به سراغ کودکان رفته‌اند و آنها را می‌کشند که با این کار زمینه نابودی خود را مهیا کرده‌اند گفت:: جریان اباعبدالله(ع) نشان داده که جریان حق پیروز است، هرچند به ظاهر به شهادت برسند.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار