مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مهر 1402 - 8:51   |   کد مطلب: 24835
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان همدان از افتتاح دومین مرکز همسان‌گزینی ازدواج در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس ، میلاد مرادی عصر امروز در دومین ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: حضور مدیران باعث تقویت ستاد ساماندهی امور جوانان و تصویب مصوبات اثربخش شده که این امر به تسهیل در امور و حل مشکلات بیشتر کمک خواهد کرد.

وی گفت: برنامه اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی امسال با حمایت دستگاه‌های اجرایی بسیار پربار برگزار شد و مصوب شد این برنامه‌ها تا پایان سال توسط دستگاه های اجرایی ادامه داشته باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان همدان افزود: بیش از ۱۹ هزار برنامه با حضور بیش از ۴۰۰ هزار شرکت کننده در سطح استان برگزار شد که در پایان از هشت دستگاه برتر در سه حوزه جذب حداکثر مخاطبین و ایجاد بیشترین پایگاه، بکارگیری بیشترین مربی متخصص و بیشترین برنامه‌های متخصص تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم معاونت جوانان ایجاد مراکز همسان‌گزینی و مراکز مشاوره جوانان است که به زودی دومین مرکز همسان‌گزینی ازدواج در سطح استان نیز افتتاح خواهد شد.

مرادی گفت: اولین برنامه رویداد ردا با همکاری امور بانوان استانداری و با حضور بیش از ۵۰ جوان فعال در عرصه گفتمان در فضای مجازی برای نشر پیشرفت بانوان در انقلاب اسلامی در ماه جاری برگزار خواهد شد.

در پایان از دستگاه‌های برتر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار