مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مرداد 1391 - 8:31   |   کد مطلب: 248
رئیس اتحادیه‌ مرغ و ماهی همدان:
بازار همدان از مرغ دولتی تهی شد
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: امروز بر اساس برنامه‌ریزی‌های دولت و سازمان صنعت و معدن و تجارت به ما اعلام کردند که فعلاً نباید مرغ به نرخ دولتی در دست مصرف‌کننده قرار گیرد.
بازار همدان از مرغ دولتی تهی شد

به نقل از مغرب جواد عاشوری امروز با اشاره به قطع یکباره عرضه مرغ به نرخ دولتی در بازار همدان، این بحث را معطوف به سیاست‌های دولت و ابلاغی از سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ از 12 تا 31 تیر ماه سال جاری به صورت تعاونی و با نرخ 4 هزار و 700 به مصرف‌کننده تحویل می‌شد، افزود: امروز بر اساس برنامه‌ریزی‌های دولت و سازمان صنعت و معدن و تجارت به ما اعلام کردند که فعلاً نباید مرغ به نرخ دولتی در دست مصرف‌کننده قرار گیرد.

به گفته رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان، در حال حاضر مرغ در بازار همدان به قیمت آزاد و به نرخ 7 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه بحث آزاد شدن قیمت مرغ در بازار، سیاست دولت است، ابراز داشت: ما در این زمینه فقط اهرم اجرایی هستیم.

وی با اشاره به ازدحام بیش از اندازه مصرف‌کنندگان مرغ در اتحادیه‌های مربوطه، تصریح کرد: تقاضا بسیار بالا است اما مرغ به نرخ دولتی در بازار نداریم.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه امروز قرار بر این بود که نمایشگاه بین‌الملی طرح ضیافت رمضان در همدان تمدید شود، تصریح کرد: با وجود خیل جمعیت عظیم مردم برای خرید مرغ به این نمایشگاه حتی یک مرغ هم در این مکان وجود ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار