مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. شهريور 1401 - 9:58   |   کد مطلب: 24778
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان
آغاز اردو جهادی دانشجو معلمان پردیس شهید باهنر
دانشجویان خواهر دانشگاه فرهنگیان همدان از تاریخ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور چهار روستای محروم منطقه ی دمق شهرستان رزن همدان را تحت پوشش خدمت رسانی قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، با توجه به اهمیت پیشرفت و پوشش آموزشی و تربیتی مناطق محروم، دانشجومعلمان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر با رسالت تخصصی و بر مبنای هویت معلمانه، برداشتن گامی برای حل مشکلات در جهت عدالت آموزشی، عدالت اجتماعی، عدالت تربیتی و... از وظایف اصلی خود دانستند.

به همین سبب در بازه دوم اردوی جهادی تابستان به مدت ۱۰ روز از ۳۰  مرداد ماه تا ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در ۴ روستای منطقه دمق از شهرستان رزن استان همدان مستقر شده و مشغول خدمت رسانی در عرصه های آموزشی، تربیتی، سازندگی، مطالبه گری و اقدامات اجتماعی، بهداشت و درمان، اطعام حسینی و برگزاری کلاس های مختلف هستند. 

این فعالیت ها علاوه بر توانمندسازی دانشجومعلمان و ایجاد بستری مناسب برای رشد علمی و کسب تجربه تدریس، میتواند تاثیرات عمیقی را در دانش آموزان، اولیا و اهالی روستا برجای گذاشته و بتواند حرکتی رو به جلو در مسیر دستیابی به تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

انتهای پیام/جوادی اطهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار