مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. تير 1401 - 20:16   |   کد مطلب: 24741
دبیر ستاد مردمی غدیر همدان در جمع خبرنگاران از اجرای بالای ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ برنامه در استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مهدی صلواتیان دبیر ستاد مردمی غدیر همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد:

ستاد مردمی غدیر، از دوسال گذشته فعالیت خود را با تشکیل چندین کار گروه اعم از محتوایی،فرهنگی، تبلیغی، رسانه، آسیب های اجتماعی، کودک و نوجوان و... به ریاست نماینده ولی فقیه در استان شروع کرده است و بیش از ۳۰۰ مجموعه با ستاد همکاری میکنند.

سپس افزود: کارگروه فرهنگ وهنربه اجرای برنامه های نمایشی، سرود، برنامه های هنری و برنامه واقعه غدیر میپردازند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته برنامه واقعه غدیر با شرکت بیش از پنج هزار نفر و همکاری۲۰۰ هنرمند اجرا و سرتیتر اخبار کشوری قرار گرفته است. همچنین با حضور گروه های جهادی، برنامه دوخت ۱۸۰۰۰ پرچم جهت اجرای پویش هر خانه و هر مغازه یک پرچم در دستورکار قرار گرفت.

همچنین در سال گذشته بیش از ۳۵۳۰۰۰هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد و ۱۸۰ کاروان شادی در شهرها و مناطق مختلف استان داشتیم و بیش از ۱۸۰۰ برنامه عیدغدیر در کل استان همدان در مساجد و روستاهاومحلات انجام شد.

 

مهدی صلواتیان عنوان کرد:امسال با همکاری ادارات و سازمانها به دنبال برگزاری موکبی با نام ادارات جهت اجرای فرهنگ اطعام غدیر و نصب پرچم سردر ادارات هستیم همچنین مسابقه دل نوشته و نقاشی و خطبه غدیر با حضور نوجوانان برگزار خواهد شد.

برنامه احسان الغدیر نیز جهت انجام خدمات برای مردم درنمایشگاه بین المللی همدان برگزار میشود.

سپس ادامه داد: ۱۱۰ موکب با حضور ۱۱۰۰ نوجوان در مناطق مختلف همدان وهرهیئت در محلات تعیین شده به اجرای مراسم می پردازند.

از جمله موارد مورد توجه، تقارن هفته عفاف و حجاب با دهه امامت است که به دنبال اجرای برنامه در جهت ترویج فرهنگ حجاب فاطمی و زینبی میباشیم.

در روز عید غدیر دسته های شادپیمایی با حضور خانواده ها اجرا و با  در دست داشتن پرچم  و حرکت در میدان امام و پیاده راه بوعلی برنامه با حضور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

همچنین اجرای برنامه مداحی در روستاها وآزادی تعدادی از زندانیان با نام امیرالمومنین(ع) در دهه امامت و ولایت، پویش نذر غدیر، وقف غدیر و... در دستور کار میباشد.

 دبیر ستاد مردمی غدیر همدان در پایان افزود: آنچه که برای اجرای عملیاتی برنامه ها دیده میشود، اجرای برنامه بالای ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ برنامه در استان با همکاری گروه ها میباشد‌.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار