مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. مهر 1400 - 18:18   |   کد مطلب: 24490
بسیج دانشجویی شهید باهنر خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان
نحوه برخورد ماموران شهرداری قابل توجیه نیست
در پی پخش کلیپ حتک حرمت به معلمان مدرسه غیرانتفاعی شهدای فناوری توسط ماموران شهرداری، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر طی نامه ای به مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خواستار پیگیری جدی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، در پی پخش کلیپ حتک حرمت به معلمان مدرسه غیرانتفاعی شهدای فناوری توسط ماموران شهرداری،  بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر طی نامه ای به مدیر کل  آموزش و پرورش استان همدان خواستار پیگیری جدی شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای پورداود
مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان همدان
سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ حفظ شان و منزلت پایه ریزان تمدن نوین اسلامی به عنوان آتیه سازان یک نسل با عظمت، از چنان اهمیتی برخوردار است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر رعایت آن به مسئولین تاکید کرده و تکریم مقام معلم را از اهم امور برشمردند. با این حال، امروز در جایگاه مسئول، شاهد کوتاهی های مکرر در حفاظت از کرامت معلمان این سرزمین بودیم و نه تنها هیچ واکنشی از سوی شما دریافت نگردید بلکه عدم پاسخگویی و عدم حمایت نسبت به یک عملکرد جهادی و انقلابی از سوی معلمان استان همدان، باعث کدورت خاطر قشر فرهنگی گردید. 
لازم به ذکر است که یک مدیر جامعه اسلامی در قبال حقوق فردی و اجتماعی و بی تفاوتی و ساده انگاری سرنوشت کشور مسئول است و زمانیکه این رسالت خطیر اداره نظام تعلیم و تربیت استان به شما محول گردیده است، تخطی از انجام وظیفه وعدم پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، خود مورد سوال خواهد بود. 
درحالیکه معلمان با یک اقدام جهادی قصد ساخت مدرسه ای مجهز برای دانش آموزان منطقه محروم استان را کردند، به آسانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و شاهد هتک حرمت معلمان این سرزمین بودیم. این در حالیست که در قرآن کریم بطور مکرر بر احترام به مقام معلم تاکید شده و خداوند متعال فرموده است: به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی!
نحوه برخورد ماموران شهرداری استان قابل توجیه نخواهد بود و نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولین ذی ربط و برخورد با عوامل این رویداد است. لذا از جنابعالی خواستار مواجهه جدی با این واقعه بوده و دلجویی از معلمان جهادگر را در دستور پیگیری و مطالبه جدی خود قرار دهید تا بار دیگر شاهد چنین رفتار تاسف برانگیزی نباشیم.

مریم سامانلو
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان
پردیس شهید باهنر

دیدگاه شما

آخرین اخبار