مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مهر 1398 - 12:26   |   کد مطلب: 23993
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از توزیع 30هزار بسته لوازم التحریر هدیه مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از عصرهامون؛ سردار محمد مارانی در مراسم آغاز توزیع این بسته ها که در یکی از مدارس مناطق محروم زاهدان انجام شد گفت: سیستان وبلوچستان علیرغم تمامی محدودیت ها و توسعه یافتگی کمتر نسبت به سایر استان ها اما دارای جوانان و دانش آموزانی به مراتب با درجه هوشی بالاتر و سرآمدتر می باشد که این موضوع به تائید سازمان های جهانی نیز رسیده است.
 
وی افزود: اینکه دانش آموزان در استان محرومی مانند سیستان وبلوچستان سرآمد سایرین باشند یک موهبت الهی و نعمتی است که باید قدردان آن بود و برای مجموعه سپاه نیز افتخار محسوب می شود که به این قشر مظلوم خدمت کند.
 
به گفته مارانی؛ درست است که وظیفه اصلی سپاه، دفاع از نظام و انقلاب و تامین امنیت مردم است اما در سایه این آرامشی که امروز به وجود آمده قطعاً توجه ویژه به معیشت، اقتصاد، افزایش شاخصه های فرهنگی، آموزشی و علمی و... شهروندان نیز داریم که در این راه تاکنون گام های بسیار زیادی برداشته شده است.
 
وی تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم تاکنون 84 مدرسه در سیستان وبلوچستان توسط نیروی زمینی سپاه در سیستان وبلوچستان احداث و یا تعمیر و بازسازی شده است که باز هم در آینده این روند قوت خواهد گرفت تا بتوانیم زیر ساخت آموزشی را در این استان ارتقا دهیم.
 
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با همت نیروی زمینی سپاه در مهرماه امسال 100هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم مناطق مرزی در سراسر کشور توزیع می شود که از میان 30هزار بسته به استان سیستان وبلوچستان اختصاص یافته است.
 
وی تاکید کرد: تمامی این بسته ها در یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده حداکثر ظرف مدت 48 ساعت در سراسر استان و میان دانش آموزان توزیع خواهد شد که شامل کیف، دفتر، خودکار، مدادرنگی و دیگر لوازم مورد نیاز هست که ارزش ریالی هر بسته 100هزار تومان برآورده شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار