مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. شهريور 1398 - 9:16   |   کد مطلب: 23980
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه رای نیاوردن طرح شفافیت آرا در مجلس نیاز به شفاف شدن دارد گفت: مجلس باید شفافیت را از خود شروع کند و تنها راه نجات کشور هم شفافیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان, با اشاره به طرح شفافیت آرا نمایندگان که در صحن مجلس رای نیاورد اظهار داشت: شفافیت مطالبه مردم و مقام معظم رهبری و تنها راه نجات کشور هم این شفافیت است.

وی افزود: افرادی که از شفافیت فرار و سعی می‌کنند به آن تن ندهند می‌خواهند با پنهان کاری های خود بیت المال را غارت کنند و کارهای خود را می‌خواهند در خفا انجام دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار تاسف از رای نیاوردن دو فوریتطرح شفافیت آرا در مجلس عنوان کرد: شفافیت در امضا خوب است اما باید در عمل این شفافیت باشد و اینکه در مقابل فساد و قاچاق سکونت نکنیم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا افراد زیادی طرح شفافیت آرا را امضا می‌کنند اما در زمان رای دادن تعداد کمی از نمایندگان رای می‌دهند تصریح کرد: باید خود رای دادن و چگونگی رای دادن نیز شفاف باشد و مجلس باید شفافیت را از خود شروع کند. رای نیاوردن این طرح نیاز به شفاف شدن دارد.

وی با بیان اینکه در آینده با تمام توان به هر طریق ممکن شفافیت را باید تصویب کنیم تاکید کرد: حضور و غیاب و آرایی که در مجلس داده می‌شود باید شفاف باشد.باید مشخص شود که بطور مثال در استان همدان چند نفر از نمایندگان تمایلی به شفافیت ندارند.

خجسته با اشاره به سخنان انتقادآمیز حجت الاسلام پناهیان نسبت به عدم شفافیت مجلس گفت: آقای پناهیان مثل سایر مردم نیز حق مطالبه دارد و می تواند شفافیت را از نمایندگان بخواهد و حرف ایشان حرف درستی است، در همین حال باید جایگاه مجلس حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار