مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. شهريور 1398 - 10:42   |   کد مطلب: 23973
سلبریتی های همیشه حاضر در صحنه یا بازی جریان اصلاحات را خورده اند یا این که مردم را بازی می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،موج سواری یکی از لذت بخش ترین تفریح های موجود در جهان است و تقریبا برای هر کسی این امکان وجود ندارد که از این تفریح بهره ببرد، اما سلبریتی های ما گویا بیشتر از هرکسی عاشق این بازی هستند و از هر فرصتی برای موج سواری استفاده می کنند.

اما موجی که سلبریتی ها بر آن سوار می شوند مربوط به دریا نمی شود، بلکه این موج مربوط به اتفاق ها و جریان های سیاسی است که یک جریان خاص در کشور برای پیشبرد اهداف خود در کشور راه می اندازد و هر بار سلبریتی های زیادی بر این موج سوار می شوند اما هر بار در آن غرق می شوند و باز هم در این بازی قرار می گیرند.

خبر ازدواج یک کودک منتشر می شود، به سرعت تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران به این خبر واکنش نشان می دهند و فریاد وا اسفا بر می آورند و شعار نه به کودک همسری سر می دهند بی آن که بدانند، داستان پشت پرده این خبر چیست؛ بی آن که بدانند هدف از انتشار این خبر چیست؟ البته در گمان می داریم که این سلبریتی ها هیچ ربطی به این جریان های سیاسی ندارند و کاملا به صورت خودجوش و از سر حس مسئولیت چنین واکنش هایی نشان می دهند.

 تازه ترین موجی که در کشور به وجود آمده است و چند روزی است که فضای مجازی را به خود مشغول کرده است، خبر خودسوزی و در نهایت مرگ دختری جوان به نام "سحر خدایاری" شبکه های اجتماعی را پر کرده است، سحر خدایاری که خبر او را با عنوان دروغ دختر آبی مطرح می کنند، مدعی شده اند که او را به دلیل این که می خواسته است با ظاهر پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شود دستگیر کردند و حکم حبس 6 ماهه برای وی بریده بودند که دخترک در اعتراض به این حکم خود را سوزانده است.

 این در حالی است که دادگستری تهران گفته: در هنگام مراجعه این فرد، رئیس دادگاه در مرخصی به سر می‌برده و برای او هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده، مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه نموده، مبادرت به خودسوزی می‌نماید.

حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب نیز در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.

خدایاری تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

جالب آن است که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی توسط رسانه های اصلاح طلب و معاند مربوط به فرد دیگری به نام آیسان احتشامی است که 4 سال قبل به توانسته بود به ورزشگاه ورود کند؛ احتشامی پس از این که متوجه می شود عکس های او به جای فرد دیگری در حال انتشار است در اینستاگرام خودش اعلام می کند که دخترآبی منم و زنده هستم، خواهش می کنم عکس های من را پخش نکنید.

با این حال سلبریتی های همیشه حاضر در صحنه بر اشتباه خود پافشاری می کنند و همچنان در حمایت از دختر آبی (سحر خدایاری) پست می گذارند، استادیوم رفتن را تحریم می کنند، مردم را از زندگی در ایران ناامید می کنند، از خدا گله می کنند که چرا زن به دنیا آمده اند، ناله سر می دهند که چرا در ایران به دنیا آمده اند و بسیاری مطالب دیگر که جو جامعه را متشنج کنند.

 

 

 

 

صفحه اینستاگرام مربوط به دختران نینجا نیز با این موج همراه شده و در یک استوری همراهی خود را با موضوع دختر آبی نشان داد، این نشان دهنده این است که شهرت یک جسارت و یا شاید بهتر است بگوییم توهم خاصی را به فرد می دهد که اجازه دارد در مورد هر موضوعی اظهار نظر کند و توهم دانایی را به آن فرد بدهد که در مورد همه چیز اطلاع دارد و آگاه است.

 

 

اگر این موارد و فعالیت سلبریتی ها را یک فعالیت خودجوش در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که سلبریتی های ما آن قدر سطحی نگر و زودباور هستند که فریب این بازی های سیاسی را می خورند و صلاحیت ندارند که برای مردم الگو باشند و اگر با این جریان هماهنگ و همراه هستند که باید گفت خودشان را فروخته اند و دیگر نباید ادعای هنرمند بودن داشته باشند، بلکه هنربندی بیش نیستند که برای به نتیجه رساندن اهداف خاصی تن به فریب افکار عمومی می دهند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار