مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. بهمن 1397 - 13:37   |   کد مطلب: 23684
مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 گفت: من تا کنون چندین بار گفتم کارلوس کی‌روش یک بیگانه است که به ما اهانت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،

مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با صحبت های اخیر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من تا کنون چندین بار گفتم کارلوس کی‌روش یک بیگانه است که به ما اهانت می کند، ما را تحقیر می کند و حضورش در کشور ما زائد است.

این سیاستمدار اصلاح طلب در ادامه در خصوص صحبت های مطرح شده مبنی بر برکناری کی‌روش مانند اسپانیا که در جام جهانی سرمربی خود را اخراج کرد تصریح کرد:  مسئله این است که اکنون کاری نمی‌توانیم بکنیم، حالا که هشت سال سواری داده ایم بگذاریم تا آخر جام ملت ها هم او سوار ما باشد، چاره ای نداریم. بعد از جام ملت ها باید ببینیم با او چکار کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال نود و شش پیرامون عدم موضع گیری محکم از سوی وزارت ورزش در خصوص اظهارات کی‌روش افزود: به نظرم وزارت ورزش برای همین سکوت کرده است. مشکل اینجاست که کل دستگاه ورزش ما مرعوب کی‌روش است، اگر قرار است یک خارجی بیاید و ما را تحقیر کند پس اصلا برویم مدیران را هم از خارج بیاوریم و جایگزین مسئولین کنیم تا به ما اهانت کنند.

وزیر صنایع دولت در زمان جنگ پیرامون رفتارها و اظهارات سرمربی تیم ملی گفت: ما کشوری هستیم که حرف از استقلال می زنیم و  در دهان دشمنی چون آمریکا می زنیم اما حالا یک پرتغالی آمده و به ما توهین می کند. آدم نمی تواند آینده را پیش بینی کند، راستش من ته دلم به این تیم برای قهرمانی قرص نیست چون کارهای کی‌روش تاثیرات منفی در بچه ها دارد.

معاون هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری درباره جنگ روانی مرد پرتغالی تاکید کرد: اینکه می گویند رفتارهای کی‌روش جنگ روانی برای ایجاد روحیه قهرمانی در بازیکنان است کاملا غلط است، مگر می شود شما یک ملت را تحقیر کنید بگویید آنها گرسنه اند، تا بازیکنان تیمتان روحیه جنگندگی پیدا کنند، این چه جنگ روانی است. این جنگ روانی کی‌روش نه تنها به بچه ها روحیه نمی دهد و انگیزه آنها را بالا نمی برد بلکه به ضرر تیم ملی است.

رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات در پایان در مورد وضعیت فعلی تیم ملی و امید به قهرمانی عنوان کرد: حرف های کی‌روش خیلی بد است، چگونه می شود با این حرف ها دل بچه ها قرص شود. به هر حال فارغ از همه مسائل امیدوارم کی‌روش بماند و تیم را قهرمان کند.

آرمان صالحی

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار