مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. دى 1397 - 13:08   |   کد مطلب: 23622
تیم فوتبال استقلال در حالی رقابت های نیم فصل اول را به اتمام رساند و پا به نقل و انتقلات گذاشت که این تیم 5 بازیکن مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،تیم فوتبال استقلال در حالی رقابت های نیم فصل اول را به اتمام رساند و پا به نقل و انتقلات گذاشت که این تیم 5 بازیکن مصدوم داشت. سرمربی تیم فوتبال استقلال که در نظر دارد تیمش با قدرت هر چه تمام رقابت های نیم فصل دوم را آغاز کند در شرایط خوبی به سر می برد و 5 بازیکن مصدوم در تعطیلات بهبود یافته اند.

طارق همام بازیکن عراقی آبی پوشان که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق به سر می برد در بازی تیمش مقابل چین در اثر تکل شدید بازیکن حریف دچار مصدومیت شده بود و این بازیکن زیر نظر پزشکان تیم ملی کشورش به درمان پرداخت.

اگر او برای تیم ملی کشورش در جام ملت ها به میدان برود یعنی آسیب دیدگی اش رفع شده و با شروع رقابت های نیم فصل دوم استقلال مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد. پیش از این نیز فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، الهیار صیاد منش و علی کریمی نیز مصدوم شده بودند که روند درمانی خود را طی می ‌کنند.

 

در همین رابطه یک منبع آگاه به خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا گفت: طارق همام در تمرین تیم ملی عراق آسیب دید اما اکنون خوب شده و برای تیم کشور شدر جام ملت ها بازی خواهد کرد. شرایط فرشید اسماعیلی خوب است و آرام آرام شروع می‌کند. شرایط فرشید باقری هم مشابه اسماعیلی است و آرامی با تیم تمرین خواهد کرد و برای نیم فصل دوم مشکلی ندارد. وضعیت الهیار صیادمنش هم خوب است، مصدومیت او بر طرف شده و برای نیم فصل دوم جای نگرانی ندارد.

 

این منبع آگاه از باشگاه استقلال همچنین خبر داد: علی کریمی هم مصدومیتش جدی نبود و تنها یک جلسه در کلینیک باشگاه استقلال به درمان پرداخت. استقلال اکنون مصدوم خاصی ندارد و اگر خدا بخواهد می تواند بدون بازیکن آسیب دیده، در نیم فصل دوم از تمام بازیکنانش استفاده کند. در مورد خریدهای ما هم همگی باید ابتدا تست پزشکی بدهند، اینکه می گویم شامل همه است و جباروف نیز به همین گونه است. البته جباروف هنوز برای تست پزشکی معرفی نشده است و هنوز چیزی قطعی نیست.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار