مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. شهريور 1391 - 15:02   |   کد مطلب: 2349
این روزها خیلی ها به دنبال دلایل این تصمیم ملی پوشان هستند و خود آنها نیز پاسخی به این چرا نداده اند تا بر ابهامات افزوده شود.
ردپای فردوسی‌پور در تصمیم عجیب ملی پوشان فوتبال

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان، این روزها موضوع مصاحبه نکردن ملی پوشان با رسانه ها، حواشی ای را برای تیم ملی به همراه آورده و این اتفاق با بازخوردهای مختلفی روبرو شده است؛ بازخوردهایی که ناشی از چرایی این تصمیم است.

هفته قبل یکی از ملی پوشان درباره این تصمیم و در توجیه آن گفته بود که ما با مردم در کوچه و خیابان طرف می شویم و اگر سوالی داشتند پاسخ می دهیم لذا نیازی به پل ارتباطی رسانه ها نداریم!

اینکه بازیکن ملی ناگهان تصمیم بگیرد با رسانه ها مصاحبه نکند اتفاق نادری است که شاید در فوتبال دنیا دیده نشده باشد اما از آنجاییکه در فوتبال ایران هر اتفاقی ممکن است، این را نیز باید پذیرفت و به پای عجایب این فوتبال گذاشت.

این روزها خیلی ها به دنبال دلایل این تصمیم ملی پوشان هستند و خود آنها نیز پاسخی به این چرا نداده اند تا بر ابهامات افزوده شود.

با وجود این سکوت، اخبار موثق حکایت از این دارد که دلخوری دو ملی پوش از «عادل فردوسی پور» مجری برنامه نود علت العلل این تصمیم عجیب بوده است و آنها بخاطر طعنه های این مجری به فوتبالیست ها هنگام برگزاری المپیک لندن، از همبازیان خود خواسته اند تا دیگر مصاحبه ای با رسانه ها نداشته باشند.

اخیرا فردسی پور در یک محفل و در واکنش به این اتفاق گفته است: «من شنیده ام که علی کریمی و مهدی رحمتی جرقه این داستان را زده اند!»

این بحث در شرایطی مطرح است که برخی ملی پوشان نیز تایید کرده اند با توصیه بزرگترها مصاحبه نمی کنند.

موضوع دیگر اینکه گفته می شود برخی از اطرافیان تیم ملی و کارلوش کی روش در این راه با ملی پوشان همراه هستند و به نوعی از این تصمیم استقبال هم کرده اند!

دیدگاه شما

آخرین اخبار