مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1397 - 18:49   |   کد مطلب: 23350
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از دستگيري 93 متهم به دنبال اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي پليس طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،افشين ياري ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری 93 متهم در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پي استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به ويژه منطقه‌اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي‌شود، يگان‌هاي انتظامي شهرستان اسدآباد با بهره‌گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح‌هاي مربوطه پرداختند.

وي به توفیقات کسب شده در راستای اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح‌ها، مقادیری انواع مواد مخدر کشف، 46 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، 26 نفر جلبي، 7 نفر سارق و 14 نفر در حوزه ساير جرایم دستگیر و 9 فقره سرقت به همراه يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و  43دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در ادامه از توقيف محموله دام قاچاق، در این شهرستان خبر داد و بیان کرد:  در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامي شهرستان با پايش محورهاي مواصلاتي و اجراي ايست و بازرسي مقطعي با كنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو ، 115 رأس گوسفند غیر مجاز و قاچاق به ارزش يک‌ميليارد و 300 ميليون ریال کشف و یک نفر متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا و برخورد با متخلفان به در راستای تأمين امنیت و سلامت و شهروندان، با قانون‌شكنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار