مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1397 - 18:35   |   کد مطلب: 23349
دبیر بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: امسال در تمام بخش‌های جشنواره آرامش حکم‌فرماست؛ داوران به جزء یک داور در همه بخش‌ها تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،مریم کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش ارگان‌های مختلف در برگزاری بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد: امسال تمام ارگان‌ها با تمام توان به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، مشارکت کردند؛ ۵۰۴ بسته هدیه برای کودکان مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال در تمام بخش‌های جشنواره آرامش حکم‌فرماست، گفت: تعداد کارهایی که امسال در جشنواره اجرا خواهد شد زیاد است.

دبیر بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: یک سالن به سالن‌های جشنواره اضافه شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایجاد دبیرخانه دائمی در همدان می‌تواند نوید وحرکت به جایی باشد، افزود: در جشن ۲۵ سالگی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، دبیرخانه دائمی شکل می‌گیرد تا رشد در جشنواره به آرامی به وجودآمده و فرهنگ و هنر در خانواده‌ها ساخته شود.

جشن 100 سالگی تئاتر کودک و نوجوان نیز در همدان برگزار خواهد/اعضای بنیاد نمایش در ایران، هنرمندان همدانی و مهمانان جشنواره از مهمانان شاخص این جشن

کاظمی با بیان اینکه داوران به جزء یک داور در همه بخش‌ها تغییر کرده است، تصریح کرد: فقط حسین محب‌احری از بخش اصلی کودک و نوجوان به داوری خردسال منتقل شده است.

وی با تأکید بر اینکه جشن 100 سالگی تئاتر کودک و نوجوان نیز در همدان برگزار خواهد شد، ادامه داد: اعضای بنیاد نمایش در ایران، هنرمندان همدانی و مهمانان جشنواره از شاخص‌ترین مهمانان این جشن هستند.

دبیر بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ادامه با اشاره به سهم شهروندان همدانی از برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سهم فرهنگی هر شهروند  از برگزاری این جشنواره این است که یک رویداد بین‌المللی در این شهر برگزار می‌شود.

وی در پایان با ارائه راهکاری به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان همدانی از این جشنواره یادآور شد: در سال‌های آینده می‌توان با افزایش تعداد روزها و اجراها در جشنواره سهم فرهنگی بیشتری از این رویداد به شهروندان همدانی داد؛ البته این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار