مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. شهريور 1391 - 12:40   |   کد مطلب: 2301
تیم ملی والیبال نشسته کشورما ن در شبی که در قواره خود نبود و شادابی گذشته را نداشت ، طلای ارزشمند پارالمپیک را دو دستی تقدیم تیم بوسنی کرد تا آه از نهاد ایرانی ها برآید.
 تیم ملی والیبال نشسته به خود باخت

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایرنا، به زعم کارشناسان تیم ملی ما بیش از هر چیز به خودش باخت و به تیم تیزهوش بوسنی این فرصت را داد تا ازنقاط تاریک نهایت استفاده را ببرد و بازی فینال را بسود خود رقم بزند.

با وجود آنکه تیم ملی ما در گیم نخست از حریف پیش افتاد اما در گیم های بعد کارایی خود را از کف داد که حاصل این وضعیت شکننده، شکستی شوک آور بود.

هرچند که نباید از هوشمندی نفرات حریف و اندیشه های ˈ میرزا رستیموویچ ˈ سرمربی تیم بوسنی بسادگی عبور کرد ولی بهرحال فقدان همگرایی و ضعف مفرط تیم ما ، سبب شد تا روی لبه تیغ حرکت کنیم .

-- 85 درصد تماشاگران در سالن والیبال نشسته مجموعه اکسل لندن را هواداران پروپا قرص تیم ایران تشکیل می دادند که یکساعت پیش از شروع بازی و با تشویق های بی امان خود ، نگاهها را بخود متوجه می کردند.

-- دیدار برزیل با مصر برای کسب مقام پنجمی و بازی آلمان با روسیه در رده بندی ، پنج گیمه شد تا بازی فینال با 45 دقیقه تاخیر برگزار شود . برزیل و آلمان فاتح این دو بازی مهیج شدند.

--مسعود یزدان پناه داور کشورمان دیدار برزیل و مصر را قضاوت کرد.

--پس از پایان بازی و مراسم توزیع جوایز ، بازیکنان تیم ایران با ناراحتی و به سرعت راهی رختکن شدند و تنها ˈ رضا پیدایش ˈ به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

-- عبدالرضا ساور معاون وزیر ورزش و جوانان و امیرماندگارفرد سرپرست دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک به همراه سایر مسوولان کاروان ورزشی کشورمان از نزدیک دیدار ایران و بوسنی را تماشا کردند.

-- هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان بازی ، تمامی عوامل شکست را بخود نسبت می داد و ضعف های مفرط ملی پوشان را نمی پذیرفت. او با این ترفند سعی می کرد به نوعی خودش را مقصر اصلی معرفی نماید و از انتقاد علیه شاگردانش ممانعت کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار