مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آبان 1396 - 15:48   |   کد مطلب: 22958
مسئول هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد:
تلاش رسانه های معاند و روزنامه های زنجیره ای برای تخریب گزینه پیشنهادی وزارت علوم
مسئول هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا از تلاش رسانه های معاند و روزنامه های زنجیره ای برای تخریب دکتر غلامی، گزینه پیشنهادی وزارت علوم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی روزبهانی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو، با اشاره به اینکه طبق اخبار منتشر شده  دکتر غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا بعنوان گزینه ی نهایی پست وزارت علوم معرفی خاوهد شد، گفت: علیرغم انتقاداتی که از جانب جنبش دانشجویی نسبت به عملکرد ایشان وجود دارد، اما بطور کلی مشی بدور از افراط و تفریط و ثبات مدیریتی و قانونمداری در دوران ریاست ایشان بر دانشگاه بوعلی سینا نشان از کارآمدی ایشان برای تصدی مقام وزارت دارد.

وی با بیان اینکه یک جریان های تندرو و رادیکالِ از داخل دانشگاه بوعلی سینا تحت حمایت لابی های معاند درون و بیرون دانشگاه در حال تخریب چهره علمی دکتر غلامی هستند، اظهار داشت: همراهی آنها با رسانه های وابسته به سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به چهره ی کارآمد و آرام مدیریتی دکتر غلامی است.

روزبهانی در پاسخ به سوال خبرنگار صدای دانشجو درباره چرایی این تخریب ها گفت: این تخریب ها از اینجا نشأت میگیرد که دکتر غلامی در طول مدت ریاستشان توانستند بر خط و مشی اعتدال در مدیریت امور دانشگاهی نسبتا موفق عمل نمایند و با جلوگیری از ایجاد تشنج و همچنین ایجاد فضای باز سیاسی، دست هوچیگران را از حاشیه سازی ها کوتاه کنند.

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: بطور واضح مشخص است این جریان وقیح ترین شکل ممکن، کورکورانه با همراهی رسانه‌ای های جاسوسی و خائن به کشور و نظام و روزنامه های زنجیره ای در صدد تخریب دکتر غلامی میباشد از توان مدیریتی، مشی بدور از انحصارطلبی و تندروی ایشان هراس دارد، این است که مشاهده میشود با هوچیگری از هر وسیله‌ای برای تخریب این چهره علمی استفاده کرده و تلاش میکند حقایق را طور دیگری جلوه بدهد..

مسئول هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در انتها تاکید کرد که در صورت کسب رای اعتماد دکتر غلامی  از مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد و پویندگی علمی و فضای باز سیاسی و عقیدتی درسطح دانشگاه های کشور باشیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار