مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مهر 1396 - 19:49   |   کد مطلب: 22933
یکی از اعضای هیات‌مدیره منطقه آزاد ماکو در سخنرانی افشاگرانه نسبت به آنچه بر این منطقه و نحوه مدیریت آن حاکم است، واکنش‌های تندی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از اروم نیوز، میر علی محمدی طی روزهای گذشته با حضور در جلسه‌ای در منطقه آزاد ماکو، نسبت به مدیریت این منطقه و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد واکنش نشان داده و افشاگری‌های جالبی انجام داده است.

وی، در این سخنان ضمن اشاره به اینکه «منتقدین به عملکرد مدیریت منطقه آزاد ماکو را نمی‌شناسم»، بیان می‌کند: تنها در یک جلسه که با حضور اکبر ترکان برگزار شد، شنونده این انتقادات بودم و این‌طور قانع شدم که افراد اهل فن به خوبی قابلیت تشخیص سره از ناسره را دارند.

این عضو هیات‌مدیره منطقه آزاد ماکو، اینطور می‌گوید: «اگر بنده را به استان خوزستان برای نظارت ببرند و خواهان بررسی عملکرد استاندار باشند می‌دانم چه شرایطی حاکم است، یا اینکه برای نظارت بر شهردار اهواز و تهران و دیگران.»

وی، می‌افزاید: بنده ریز و بم مسائل و نکات را می‌دانم و متوجهم که کجاها خطا می‌کنند و قانون را دور می‌زنند و برخی کارها را انجام می‌دهند.

محمدی، ضمن انتقاد از وضعیت مدیریتی در منطقه آزاد ماکو، «حسین فروزان» را منتخب هیات مدیره برای مدیریت در منطقه معرفی کرده و خاطرنشان می‌سازد: آقای فروزان تنها به‌عنوان یک مدیر برای انجام امورات و اقدامات مربوط به منطقه است ولی احساس می‌نم در طول دوره مدیریتش هیات مدیره‌ای نبوده است!

وی، همچنین اضافه می‌کند: آقای فروزان خودش هم مدیرعامل است، هم هیات مدیره، هم کارساز و هم کارگزار، هم تصمیم‌ساز و هم تصمیم‌گیرنده!

این عضو هیات مدیره منطقه آزاد ماکو، در ادامه روشنگری‌ها و افشاگری‌هایش می‌گوید: فکر مدیرعامل آزاد است! او در حضور استاندار و اعضای هیات مدیره آن‌چه خودش بخواهد و خارج از افکار هیات مدیره اقداماتش را انجام می‌دهد.

وی، در بخش پایانی سخنانش، از درگیری ذهنی و کاری هر فرد برای خودش می‌گوید و ابراز می‌دارد: هرکس برای خودش درگیری و کار دارد. اینکه گاهی اوقات دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سفری به ماکو داشته باشد و پس از چند روز مهمانی، چند کلام حرف در بازدیدها بگوید و تمام! این که نشد منطقه آزاد! این قبول نیست.

با این سخنان عضو هیات مدیره منطقه آزاد ماکو و حواشی موجود در خصوص ضعف مدریتی و عملکردی «فروزان» در این منطقه، باید دید که آیا زور استاندار جدید آذربایجان‌غربی به باندهای قدرت حاضر در استان و کشور خواهد رسید تا جایگزینی مناسب برای وی پیدا کند؟ یا اینکه باید منتظر ادامه این بی‌توجهی‌ها و اعتراضات مسئولین و اهالی منطقه به نبود نظارت دقیق بر روند مدیریتی در این منطقه باشیم؟

گفتنی است، این سخنان عضو هیات مدیره در حالی مطرح می‌شود که قرار است عملکرد فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو که شائبه تخلف دارد در جلسه علنی این هفته برررسی شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار