مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مهر 1396 - 19:25   |   کد مطلب: 22914
پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نفت تهران را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت ۱۶:۴۵ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. 

برای پرسپولیس در این مسابقه گادوین منشا (۷۳) و علی علیپور (۸۵ - پنالتی) گلزنی کردند.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی (۸۷ - صادق محرمی)، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه (۷۲، سیامک نعمتی)، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا (۹۰ - شایان مصلح) آغاز کرد. محسن مسلمان که با دستور برانکو از لیست این بازی کنار گذاشته شده بود، سرشناس‌ترین غایب سرخپوشان بود.

پرسپولیس در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بود و بارها دروازه تیم نفت را تهدید کرد؛ علی علیپور در دقیقه ۸ اولین خطر جدی را روی دروازه نفت ایجاد کرد ولی پاس این بازیکن به گادوین منشا دیگر مهاجم سرخپوشان نرسید. وحید امیری و کمال کامیابی نیا هم در دقایق ۱۰ و ۲۳ موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که هوشیاری بازیکنان نفت مانع باز شدن دروازه این تیم شد.

پرسپولیس در نیمه اول به خاطر آشفتگی و بی نظم بودن خط حمله هرچه زد به در بسته خورد و این نیمه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم این مسابقه بی شباهت به نیمه اول نبود؛ بازیکنان پرسپولیس توپ را به خوبی تا محوطه جریمه نفت می آوردند ولی موقعیتهای خلق شده به راحتی از دست می رفت. تعداد پاسهای اشتباه بازیکنان پرسپولیس هم در نیمه دوم بیشتر شد.

باوجود این، حملات پرسپولیس سرانجام در دقیقه ۷۳ جواب داد و سرخپوشان توسط گادوین منشا به گل اول رسیدند. تیم نفت که بعد از این گل از لاک دفاعی بیرون آمده بود، فضای بیشتری را برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ و گلزنی در اختیار پرسپولیس قرار داد تا حملات این تیم بیشتر شود.

در نهایت علی علیپور در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی تیر خلاص را به نفت زد و از روی نقطه پنالتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. تیم نفت بعد از گل دوم و در دقیقه ۹۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی عیسی آل کثیر این پنالتی را به تیرک دروازه زد تا بازی در نهایت با همان دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

پرسپولیس با این برد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در بازی بعدی باید به مصاف تیم بادران تهران بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار