مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. مهر 1396 - 15:19   |   کد مطلب: 22909
صیانت و نگه داری از بنیان خانواده یک امر بسیار مهم است گفت:،خوشبختانه در حال حاضر بنیاد صیانت از خانواده در همدان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در خطبه نخست نماز جمعه این هفته با بیان اینکه، صیانت و نگه داری از بنیان خانواده یک امر بسیار مهم است  گفت:،خوشبختانه در حال حاضر بنیاد صیانت از خانواده در همدان تشکیل شده است.

 

 وی ادامه داد :  من به همه توصیه میکنم که در زمینه ی حفظ بنیان خانواده ، امر به معروف را کنار نگذارند و تا می توانند در این زمینه کار کنند ودر این خصوص آگاه سازی نمایند.

 

آیت الله محمدی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : غربی ها تا خرخره در فساد فرو رفته اند و در غرب فاتحه ی انسانیت خوانده شده وحالا اینها میخواهند این فرهنگ را در جامعه ی ما نفوذ دهند ، که البته تا حدی هم موفق شده اند ، آنها زندگی بی مسئولیت و تعهد را میخواهند و میخواهند این فرهنگ را در جامعه ی ما رواج دهند .

 

وی ادامه داد : بعضا به من مراجعه میکنند و میگویند زندگی ما در حال از بین رفتن است ، بنده که دلیل را میپرسم ، علت را مهریه ی سنگین خانم ها بیان میکنند ، من به آن مادری که ۱۰۰۰ سکه دیده و بچه و زندگی اش را رهاکرده این پیام را میدهم که بویی از انسانیت نبرده است.

 

امام جمعه همدان گفت: یکی دیگرازمشکلات خانواده وجود مهد کودک هاست، چراکه پدرومادری که بچه ی خود را به مهد کودک می برند ، همان بچه وقتی بزرگ می شود ، پدر و مادرش را به خانه  سالمندان واگذار میکند .

 

وی درخطبه دوم  عنوان کرد: مرتب با من تماس میگیرندو درخواست میشود که از این جمعه تا جمعه ی آینده مردم به صورت ویژه به مسلمانان یمن و میانمار کمک کنند چرکه این کمک بسیار مفید است و باعث مایوس شدن و ذلیل شدن دشمنان میشود و متولی این امر هلال احمر است.

 

آیت الله محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:کره ی زمین را ظلمت و تباهی فرا گرفته اما خداوند لطفی به ما ایرانی ها کرده است و دست زعامت آیت الله خامنه ای را بر سر ملت ما قرار داده است ، دیروز که ما در خدمت ایشان بودیم ، صحبت های بسیار خوبی کردند که یکی از بخش های مهم  این صحبت ها در زمینه ی  ارتباط صنعت با دانشگاه بود که امیدواریم رابطه ی صنعتگران با دانشگاهیان هرچه بهتر بشود.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار