مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1396 - 10:32   |   کد مطلب: 22812
صادق محمدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صدای دانشجو:
امروز علت دلواپسی ها مشخص گردید
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و عضو شورای عالی قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گفتگو با صدای دانشجو با اشاره به یاوه گویی های شب گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت : امروز که در آستانه ی جشن 40 سالگی انقلاب ضد استعماری ، اسلامی مان هستیم شاهد آنیم که بر فراز قله های اقتدار و سربلندی و در اوج قدرت نظامی و سیاسی قرار گرفته و با عزتی که از مکتب اسلام ناب و رزمی که از خیبر و ایثار و شهادت طلبی که از صحنه ی عاشورا گرفته ایم خود را برای نبردی بزرگ و تاریخ ساز آماده کرده ایم.
صادق محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، صادق محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای دانشجو ، بیان داشت: بعد از شنیدن صحبت های رئیس جمهور آمریکا یاد آیه شربفه قرآن افتادم که در سوره توبه آیه 15 آمده است که :  ...فَاقْتُلُوا الْمُشْرِکینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَ خُذُوهُمْ وَ احْصُرُوهُمْ وَ اقْعُدُوا لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ ...ٌ به معنی  ((مشرکان را هر کجا یافتید بکشید و آنان را دستگیر کنید و به محاصره درآورید و در هر کمینگاهى به کمین آنان بنشینید ...)). حال امام خمینی عزیز رهبر تمامی آزادیخواهان جهان هم فرودند : هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید .

وی خاطرنشان کرد: امروز که در آستانه ی جشن 40 سالگی انقلاب ضد استعماری ، اسلامی مان هستیم ، شاهد آنیم که بر فراز قله های اقتدار و سربلندی و در اوج قدرت نظامی و سیاسی قرار گرفته و با عزتی که از مکتب اسلام ناب و رزمی که از خیبر و ایثار و شهادت طلبی که از صحنه ی عاشورا گرفته ایم خود را برای  نبردی بزرگ و تاریخ ساز آماده کرده ایم  ؛ نبردی که منجر به  نابودی قطعی اسرائیل و آمریکا خواهد گردید ان شاءالله.

عضو شورای قرارگاه دانشجویی شهید همدانی یادآور شد: اما امروز شاهد آنیم که رئيس جمهور فاسد ایالات متحده آمریکا ، زبان به یاوه گویی گشوده و ملت بزرگ ایران را به زعم حقیرش تحقیر و تحریم کرده است و خلیج همیشه فارسش را خلیج عربی خوانده و سپاه پاسداران را در صف گروه های  تروریستی قرار داده است .

محمدی گفت: نکته ی قابل توجه این است که خصومت و دشمنی و عهد شکنی و فساد و غیره جزء لاینفک ذات سران منهوس آمریکاست؛ امروز حجت دیگر برای دلدادگان بر شرق و غرب در کشور تمام شد و تجربه ای دیگر از کینه توزی و دشمنی آمریکا با ملت ایران رقم خورد. امروز علت دلواپسی ، دلواپسان و غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا مشخص گردید و بصیرت و دشمن شناسی شان  ثابت گشت.

وی ادامه داد: اما در این بین لازم میدانم چند نکته را تاکید مکرر کنم :

1)  دوستی و رفاقت با آمریکا در هر نقطه ایی از دنیا محکوم به شکست و نابودی است . تاریخ تحولات منطقه و جهان در دهه های اخیر  به وضوح نمایانگر این واقعیت است .

2)  تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای باج و زیاده خواهی شگردی قدیمی از آمریکایی هاست که دیگر اعتباری برای ملت های بیدار ندارد . ما درشت گویی ها و دیوانه خواندن احمق هایی همچون ترامپ را در این ذیل قرار می دهیم .

3) عقب نشینی در همه ی صحنه ها در برابر قدرت های پوشالی محکوم به شکست است . عقب نشینی های سیاسی از قبیل مذاکره و غیره با این دولت ها از این قبیل است.

4) مقاومت و ایستادگی و افزایش توان نظامی و اقتصادی در ذیل وحدت و همبستگی رمز موفقیت و پیروزی در برابر قلدر معابی این دولت هاست .

5)  اشاعه ی_ترس و وحشت از دشمن و بر کوس جنگ نواختن در این شرایط کار منافقینی است که در لایه های جامعه موریانه وار نفوذ کرده اند .

محمدی  در پایان بیان کرد : آمریکا بداند همانطور که فرمانده ی دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کردند ، ما آنها را به مثابه داعش تلقی کرده ایم و از این به بعد در هرگذرگاهی به کمین آنها خواهیم نشست و آنها را به محاصره ی خود خواهیم درآورد و تا آنجایی که بتوانیم از آنها خواهیم کشت و زخمی هایشان را به اسارت خود در خواهیم آورد و اسرائیل را به خاطره ایی فراموش شده و کاخ سفید را به قرارگاه کربلا تبدیل خواهیم نمود؛ان شاءالله .

 

انتهای پیام/ ت

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار