مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. شهريور 1396 - 20:40   |   کد مطلب: 22396
فرمانده سپاه ناحیه شهریار از دستگیری یک عضو داعش در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از پایگاه خبری راه مبین، سرهنگ پاسدار امین‌الله یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت از عناصر اصلی انقلاب اسلامی بوده و سربازان نظام اسلامی اجازه تعرض به آرمانهای انقلاب و ارزشهای دینی را نخواهند داد.

وی در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به دستگیری یک عنصر فعال داعش در منطقه اندیشه شهریار گفت: یکی از عناصر شاخه اجناد الشام گروهک تروریستی تکفیری داعش با هوشیاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه دستگیر شد که این فرد طی رصدهای اطلاعاتی از لحظه ورود به ایران در چتر اطلاعاتی تیمهای زبده امنیتی قرار گرفته بود.

وی افزود: فرد مذکور در محله دولت آباد شهر ری اسکان یافته بود که پس از انجام تمهیدات لازم و هوشمندانه قرار ملاقاتی در قالب عناصر مرتبط با داعش با وی در منطقه اندیشه شهریار ترتیب داده می‌شود و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پس از بررسی ‌های لازم در یک اقدام ضربتی این عضو تکفیری داعش را دستگیر می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهریار اظهار داشت: این عضو شاخه اجناد الشام داعش به تلفن ماهواره‌ای مجهز بوده که از تجهیزات وی اطلاعات بسیار مهمی استخراج شده است که هم اکنون در بازداشت اطلاعات سپاه بوده و از وی بازجویی می‌شود.

یامینی گفت: اعترافات این عضو داعش بسیار قابل توجه بوده که با توجه به ملاحظات امنیتی بعضی از آنان قابل بازگو کردن نیست اما این عضو خطرناک داعش در صدد هماهنگی برای حضور ۳۰۰ عضو داعش جهت انجام عملیاتهای انتحاری در ایام سوگواری محرم بوده که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه دستگیر شد.

سرهنگ یامینی گفت: شکی نیست که حمایت استکبار جهانی از گروهکهای تروریستی آشکار بوده و تروریستها با حمایت آمریکا و رژیم منحوص صهیونیستی سعی در خدشه دار کردن امنیت کشورهای اسلامی دارند اما با الگو گیری از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس و همچنین کلام نافذ مرجعیت شیعه در بسیج مردمی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و دلاورمردی های مدافعان حرم ، داعش در آستانه فروپاشی قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار