مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. شهريور 1396 - 10:00   |   کد مطلب: 22354
بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا پیرامون کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار بیانیه ای نوشت و ضمن آن واکنش صریح و قاطع دستگاه دیپلماسی کشور و همچنین اعمال تحریم های کشورهای اسلامی علیه دولت متوحش میانمار را خواستارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، پیرو اتفاقات اخیر میانمار و کودک کشی وحشیانه و مظلومانه آن بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا پیرامون کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار بیانیه خود را به شرح زیر نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ»
سوره ممتحنه/آیه ۹
مطالبه رهبر انقلاب از قوه قضائیه: براي حمايت ازمسلمانان ميانمار از جايگاه حقوقي وارد شويد.

قتل عام و کشتار مظلومانه مردم مسلمان میانمار قلب میلیونها انسان آزاده را در جای جای دنیا به درد می آورد اما آنچه بیش از هر چیز بر این درد جانگداز می افزاید سکوت کشورهای اسلامی بخصوص اعراب در قبال این جنایات می باشد. در اینجا نقش سازمان کنفرانس اسلامی با 57 کشور اسلامی و بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان چیست؟ آیا آنانکه مورد هجمه ظلم و ستم جباران و ظالمان عالم قرار می گیرند مسلمان نیستند؟

در ميانمار، هزاران مسلمان درحال فدا شدن هستند؛ اما انهايي که برای حیوانات دل ميسوزانند،لب تر نميكنند.
همچنان که پیامبر اسلام(ص) فرمودند: کسی که فریاد دادخواهی مسلمانی را بشنود که از او درخواست کمک می‌کند و به داد او نرسد مسلمان نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ضمن محکومیت قتل عام مسلمانان میانمار درميان سکوت مجامع بین اللملی در قبال این هولوکاست جدید مسلمانان، واکنش صریح و قاطع دستگاه دیپلماسی کشور و همچنین اعمال تحریم های کشورهای اسلامی علیه دولت متوحش میانمار را خواستار است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار