مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. تير 1396 - 13:27   |   کد مطلب: 21246
نقش استان همدان در سوریه بی بدیل و مثال زدنی است، نسل جوانی که ما با خودمان به سوریه بردیم واقعا آبروی انقلاب بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ی همدان با گرامی داشت یاد و شهدای مدافع حرم گفت: از شما مردم خوب استان و امام جمعه محترم  به خاطر محبتی که نسبت به رزمندگان جبهه ی مقاومت دارید به نمایندگی از رزمندگان در جبهه ی مقاومت تشکر می کنم.

وی افزود: حضرت امام در سال 58 پیامی صادر کردند و جمعه ی آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و بحمدلله بعد از آن ما رویش خوبی داشتیم . امروزه اسرائیل از روز قدس بیشتر از قبل ترس دارد ، زیرا رزمندگان ما در کنار مرزهای اسرائیل مرگ بر اسرائیل میگویند و خواب را از چشم ارتش اسرائیل گرفته اند. آمریکایی ها از این روز وحشت دارند و برای سرپوش گذاشتن بر آن هزینه ی زیادی میکنند و هزاران ملیارد دلار خرج میکنند که از بازتاب آن کم کنند.
 فرجی گفت: یکی از مواردی که دیکته شده همان سند 2030است که ما به آن میگوییم طرح کاملا اسرائیلی ؛ اگر میخواهند ناراحت هم بشوند ، بشوند ؛ این طرح شاید ظاهرش زیبا باشد اما باطنش اینطور نیست و اگر مقام معظم رهبری به موقع جلوی آن را نمیگرفتند معلوم نبود نتیجه ی آن چه می شد.

وی ادامه داد : در جبهه مقاومت شما وضعیت را رصد می کنید ، به حمدلله ما هر روز موفقیت هایی را کسب میکنیم ، ما در حالی در سال های قبل وارد سوریه شدیم که کاخ بشار اسد در حال سقوط بود ، اما الان وضعیت سوریه خیلی بهتر شده و مردم در دمشق به راحتی زندگی میکنند.
مهدی فرجی گفت : استکبار جهانی خودش مستقیم وارد شده ، جابجایی تمام نیرو های داعش را می توان با هلیکوپتر های آمریکایی مشاهده کرد ، آمریکا با تمام توان خودش نیروهایی را وارد میکند ؛ آنهارا تجهیز میکند با تمام توان از آنها حمایت می کند .
وی ادامه داد : قدر این جوانان را باید دانست ، نقش استان ما بی بدیل و مثال زدنی است، نسل جوانی که ما با خودمان به سوریه بردیم واقعا آبروی انقلاب بودند ، در استان هایی که می جنگیدیم واقعا آبروی استان ما حفظ شد و استان ما از این ماموریت سربلند خارج شد . اکثریت مدافعان حرم ما جوان هستند  ، زمان جنگ پسر ها می رفتند که پدر ها سربلند باشند ، الان پدران جوان ما می روند که که بچه هایشان سربلند باشند. حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت بی نظیر بود ودر این بین حضور بچه های شما در منطقه حضوری کلیدی بود.

فزجی افزود:از مدیران ادارات تشکر میکنم که با ما همکاری خوبی داشتند ، در ایام عید که اضطراری پیش آمده و ادارات تعطیل بود ، ما مجبور بودیم بدون هماهنگی با ادارات نیروهایی را اعزام کنیم که تعدادی از این نیرو ها کارمند ادارات بودند ،و خدا را شکر مدیران ادارات با ما همکاری کردند ،  لذا از مدیران اداراتی که با ما همکاری کردند تشکر می نمایم.

 

اسرائیل دیگر برای ما تهدید نیست

فرمانده ی تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) گفت : اسرائیل دیگر برای ما تهدید نیست ، ارتش اسرائیل دیگر بی خاصیت شده و بیشتر از طریق جنگ روانی دارد پیش میرود ، مردمی شدن کار در سوریه بسیار کارگشا بوده که این را هم مدیون سردار شهید همدانی هستیم ؛ ارتش سوریه در مقابل ارتش منطقه ای می جنگد ، کجا یک گروه تروریستی این همه موشک دارد ؟ کجا یک گروه تروریستی می تواند در طی یک ساعت 100 تله ی انفجاری درست کند ؟ کجا یک گروه تروریستی می تواند در طی چند ساعت 100 خودروی انتحاری آماده سازی کند ؟ این ها کار یک ارتش منطقه ایست که که در راس آن آمریکا و اسرائیل هستند .

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار