مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1396 - 18:31   |   کد مطلب: 20918
عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ارتباط با ورود افراد با پول به لیست امید گفت: چنین صحبتی نبوده است و من این حرف را قبول ندارم و اگر فردی ادعا می‌کند کسی از لیست امید با پول دادن وارد شود با اسناد و مدارک مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، ناهید خداکرمی، عضو جدید شورای شهر تهران و یکی از اعضای لیست امید در گفت‌وگو با تهران نیوز، در ارتباط با شهردار آینده تهران اظهار داشت: هنوز شورای پنجم علنا کار خود را شروع نکرده است و تا جای که در جلسات لیست امید حضور دارم هنوز درباره شهردار آینده پایتخت بحث نشده است.

وی گفت: شهردار آینده بر اساس قابلیت ها و شایستگی انتخاب می شود و تمام اخبار مبنی بر مشخص شدن شهردار آینده تهران کذب است.

عضو جدید شورای شهر تهران و یکی از اعضای لیست امید همچنین در ارتباط با ورود افراد با پول به لیست امید خاطرنشان کرد: چنین صحبتی نبوده است و من این حرف را قبول ندارم و اگر فردی ادعا می‌کند کسی از لیست امید با پول دادن وارد شود با اسناد و مدارک مشخص کند.

وی بیان داشت: بعید می‌دانم کسی از اعضا مدعی این باشند که با پول وارد لیست امید شده‌اند و نباید این موضع دست خوش رسانه‌ها شود.

خداکرمی درباره برنامه دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش گفت: پایتخت به‌عنوان پیشانی ایران باید ارزنده باشد و ما سعی داریم کارهای خوبی که صورت گرفته است را ادامه بدهیم و مشکلات مردم از قبیل آلودگی هوا،حمل و نقل عمومی، سلامت شهروندی اعم از روانی و جسمی و غیره را در اولویت کارهای این شورا قرار دهیم.

عضو جدید شورای شهر تهران و یکی از اعضای لیست امید با تاکید بر مدیریت شفاف شهری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شورای اسلامی دور پنجم ، شفافیت در مدیرت شهری است تا جای که قدم به قدم با شهردار جلو می‌رویم و مبنای کار خود را مدیریت بر مبنای قدرت مردمی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار