مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. ارديبهشت 1396 - 12:53   |   کد مطلب: 20707
دبیر شورای نگهبان گفت: تخلفات انتخاباتی توسط برخی ستادهای انتخاباتی در سطح کشور انجام گرفته است که ما آنان را به قوه قضائیه و وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، عباسعلی کدخدایی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: طبق معمول گزارشات تخلفاتی از برخی ستادهای انتخاباتی در سطح کشور به ما رسیده است و ما آن را به قوه قضائیه و وزارت کشور ارسال کردیم.

 

وی در رابطه با برگزاری انتخابات در خارج کشور گفت: دربحث اجرای برگزاری انتخابات در خارج از کشور تمهیداتی خوبی انجام شده است.

 

دبیر شورای نگهبان  تصریح کرد: در انتخابات خارج کشور، وزارت خارجه بعنوان هیئت اجرایی و شورای نگهبان بعنوان هیئت نظارت  بر انتخابات انجام وظیفه می‌کنند.

 

کدخدایی در ادامه گفت: در بحث برگزاری انتخابات خارج از کشور هماهنگی‌های خوبی بین وزارت خارجه و شورای نگهبان صورت گرفته و قانوناً در کشورهایی که امکان برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، انتخابات در آن برگزار می‌شود.

 

وی در رابطه با انتخابات روز جمعه در کشور و دعوت از مردم، گفت: در 29 اردیبهشت مردم کشورمان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی  و مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار