مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. ارديبهشت 1396 - 19:01   |   کد مطلب: 20687
بهرام پارسایی گفت: همه بحث‌ها در خصوص مدرک تحصیلی روحانی، "شعر" و فقط برای آلوده کردن فضای انتخابات است، این 800 دانشجو کجا بودند که الان یک هفته قبل از انتخابات یادشان آمده مدرک آقای روحانی مشکل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه بررسی کمیسیون اصل 90 در پرونده واردات کالا توسط دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: براساس پیگیری‌هایی که تا کنون انجام شده هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش هم مسئولیتی که منع قانونی داشته باشد در این شرکت ندارد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در خصوص نامه 700 دانشجو به رئیس این کمیسیون مبنی بر بررسی مدرک تحصیلی حسن روحانی گفت: هیچ نامه‌ای در این باره به کمیسیون اصل 90 نرسیده است.

وی ادامه داد: همه این بحث‌ها، "شعر" و فقط برای آلوده کردن فضای انتخابات است، این 800 دانشجو کجا بودند که الان یک هفته قبل از انتخابات یادشان آمده مدرک آقای روحانی مشکل دارد.

پارسایی گفت: یعنی نظام ما "روی هوا" است و هرکسی با یک مدرک قلابی می‌تواند رئیس جمهور شود، نباید به این مسائل حاشیه‌ای و بی‌ربط دامن زده شود، مملکت اینقدر بی‌صاحب نیست.

وی با بیان اینکه هر چهار نفری در این ایام یک نامه برای مجلس می‌نویسند عنوان کرد: مملکت بی‌حساب و کتاب نیست که هرکسی هر کاری می‌خواهد انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در خصوص اظهارات زاهدی مبنی بر بررسی مدرک تحصیلی روحانی گفت: کمیسیون آموزش در دستور کار قرار دهد، الان که کمیسیون نیست و مجلس تعطیل است؛ من نمی‌دانم این حرف‌ها که همه حاشیه‌سازی و بی‌سند است یعنی چه.

پارسایی گفت: کمیسیون بگوید من در دستور کار قرار می‌دهم دیگر تبلیغات ندارد، اگر بررسی کردند و حرفشان صحیح نبود چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟ علیه شخصی اتهامی وارد شده که اکثرا نارواست و رسانه‌ای کردن این موضوع اخلاقی نیست.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار