مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. ارديبهشت 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 20682
در روزهایی که لالیگا و سرنوشت قهرمانی آن به حساس ترین مقطع خود نزدیک شده و رئال شانس اول فتح جام محسوب می شود، رسانه کاتالانی تاکتیک جدیدی برای تحت فشار قرار دادن رونالدو و رئال برگزیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3،  رئال مادرید فردا یک بازی حساس در برنابئو مقابل سویا پیش رو دارد و پس از این بازی، دو بازی خارج از خانه مقابل سلتا و مالاگا باید برگزار کند. رئال از این سه بازی 7 امتیاز برای مسجل کردن قهرمانی اش نیاز دارد؛ البته در صورتی که بارسا نیز دو دیدار آتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رئال به فینال لیگ قهرمانان نیز راهی یافته و باد کاملا موافق این تیم می وزد. در سوی دیگر بارسا در لالیگا شانس دوم قهرمانی است و کوپا دل ری، تنها جامیست که در آن از بخت اول برای قهرمانی برخوردار است.

 

 

 

 

نشریه موندودپورتیوو، ارگان غیررسمی مدیریت باشگاه بارسلونا تیتر یک شماره امروز خود را به قضیه مالیاتی کریستیانو رونالدو اختصاص داده و از روند پیگری آن به عنوان یک افتضاح یاد کرده است. یک سال و نیم پیش بود که دادستانی پرونده ای مالیاتی برای رونالدو تشکیل داد و چند ماه بعد طبق اسناد لو رفته از سوی فوتبال لیکس عنوان شد که رونالدو 150 میلیون یورو از درآمدهای خود بین سال های 2011 تا 2013 را در ایرلند مخفی کرده و به اداره مالیات اسپانیا ارائه نکرده است.

 

 

 

 

تا 4 ژوئن(کمتر از یک ماه دیگر)، اداره مالیات اسپانیا به درخواست دادستانی مامور شده تا مدارک لازم برای اثبات این ادعا را ارائه دهد و حال موندودپورتیوو عنوان داشته که هیچ قدم مثبتی در این راه برداشته نشده و احتمالا پرونده فوق ستاره پرتغالی مختومه اعلام خواهد شد. به ادعای موندودپورتیوو، رونالدو از سال 2009 تنها 4 درصد درآمد حق پخش تصویری خود(5.6 میلیون یورو) را به عنوان مالیات پرداخت کرده است.

 

این نشریه در مقایسه این قضیه با پرونده های مالیاتی مسی و نیمار که با محکومیت این دو بازیکن همراه بوده، نوشته است که تبعیضی آشکار بین بررسی پرونده های مالیاتی ستاره رئال با ستاره های بارسا وجود دارد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار