مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. ارديبهشت 1396 - 21:17   |   کد مطلب: 20508
توهین لیدرهای ستاد روحانی همچنان ادامه دارد، پس از توهین به امام رضا در ایلام توسط یکی از مجریان برنامه ستاد انتخاباتی روحانی، امروز نوبت به مدافعان حرم رسیده است؛ غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در افتتاحیه ستاد روحانی در اصفهان به مدافعان حرم توهین کرد و این توهین وی به مدافعان در رسانه ها و فضای مجازی بدون پاسخ باقی نماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از دانا؛ توهین لیدرهای ستاد روحانی همچنان ادامه دارد؛ پس از اهانت به امام رضا(ع) در ایلام توسط یکی از مجریان برنامه ستاد انتخاباتی روحانی و همچنین اظهارات بی ادبانه حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور به کاندیداهای ریاست جمهوری، امروز نوبت به مدافعان حرم رسید؛ غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در افتتاحیه ستاد روحانی در اصفهان به مدافعان حرم توهین کرد و این توهین وی به مدافعان در رسانه ها و فضای مجازی بدون پاسخ باقی نماند.

 

غلامحسین کرباسچی، مفسد اقتصادی اصلاحات یکی از اولین کسانی بود که فساد دستگاههای دولتی را رقم زد و در واقع بستر دولت اصلاحات بود که افرادی همچون کرباسچی را به مسند قدرت رساند، وی مبدع رسوخ فساد سازمان یافته به بدنه سیاسی کشور است؛ در سال 1377 کرباسچی به همراه عدهٔ دیگری از معاونانش و شهرداران مناطق تهران دستگیر و بازجویی شد.

 

جلسات محاکمه کرباسچی هر شب به طور مستقیم از تلویزیون در ان زمان پخش می شد، رسیدگی به اتهامات غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار تهران و حدود 104 متهم دیگر پرونده اختلاس در شهرداری که همگی مدیران بالادستی و میانی شهرداری و پیمانکاران را تشکیل می دادند، در هشت جلسه به طول انجامید.

 

در جریان برگزاری این جلسات گمانه زنی ها و تحلیل های متعددی در باب اتهامات غلامحسین کرباسچی مطرح می شد. کرباسچی از سوی قوه قضائیه به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد؛ وی از جمله متهم به استفاده از امکانات شهرداری تهران در جهت حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات هفتم ریاست جمهوری بود که پیش از محاکمه به اتهام اختلاس مدتی را در بازداشت گذراند.

 

کسی که شرح حال وی برای مردم بسیار روشن و شفاف است و می دانند که این فرد چه عقبه ای را در گذشته داشته است، امروز با وقاحت تمام به مدافعان حرم توهین می کند و می گوید که نباید با پول و اسلحه مسائل سوریه را حل کرد و رسما فداکاری ها و مجاهدت های مردان دلیر سرزمین ایران را در جبهه های نبرد سوریه زیر سوال می برد.

 

قبل از این هم شاهد بی احترامی و توهین جریان اصلاحات به شهدای مدافع حرم بوده ایم ، در پی شهادت سردار حاج حسین همدانی شاهد تیتر های توهین آمیز رسانه های جریان اصلاحات بودیم، رسانه های جریان اصلاحات  با هم زبانی با سایر رسانه های بیگانه حاضر نشدند تا عنوان شهادت را برای شهید همدانی بیاورند و در صفحه اول خود با تیتر «سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد» به انتشار این خبر پرداختند تا به این نحوه چهره واقعی مسئولان این روزنامه اصلاح طلب و همفکرانش برای مردم نمایان تر شود. 

 

 

 

اما در حالی روزنامه رویش در تیتر اول خود از عبارت «کشته شدن» استفاده نموده است و حاضر نشد تا برای وی از لفظ شهادت استفاده نماید که این اقدام همانند رسانه های ضد انقلاب و حامیان فتنه 88 و رسانه های عربی-غربی است. در همین راستا سایت ضد انقلاب خودنویس، منتسب به نیک آهنگ کوثر از ضد انقلابان خارج نشین نیز با همین ادبیات به انتشار خبر شهادت سردار همدانی پرداخت. این سایت در این باره با تیتر «سرکوبگر جنبش سبز در سوریه کشته شد» کینه خود از وی را نشان داد تا منشا این اقدام نمایان تر شود.

 

بنظر می رسد جریان اصلاحات و حامیان آن این روزها در پی این هستند تا با نشان دادن هرچه بیشتر خود در رسانه به هر نحوی از توهین به مقدسات تا مدافعان حرم آراء بیشتری را برای خود در انتخابات کسب کنند و جریان خود را بیش از گذشته در رسانه ها مطرح کنند. هر چند چنین رفتار هایی در طول تاریخ سیاسی ایران از جریان اصلاحات بسیار دیده و شنیده شده است اما توهین به مقدسات برای رأی آوردن پروژه جدیدی است که این جریان راه اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار