به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 10. ارديبهشت 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 20475
مجید محتشمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که مجموعه اصلاح طلبان در خصوص آقای روحانی داشتند و با توجه به مطرح شدن مسائلی از قبیل رد صلاحیت آقای روحانی، مجموعه اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسید که یک یا چند فرد پوششی در انتخابات ثبت نام کنند که اینکار توسط آقای جهانگیری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ثبت نام جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که مجموعه اصلاح طلبان در خصوص آقای روحانی داشتند و با توجه به مطرح شدن مسائلی از قبیل رد صلاحیت آقای روحانی، مجموعه اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسید که یک یا چند فرد پوششی در انتخابات ثبت نام کنند که اینکار توسط آقای جهانگیری انجام شد.

وی افزود: هر چند احتمال رد صلاحیت آقای روحانی زیر یک درصد بود اما به هر حال مسائلی که پیش از این بارها به آن‌ اشاره شده است حکم می‌کند که جهانگیری به عنوان آلترناتیو در انتخابات حضور داشته باشد.

دبیر کل حزب آزادی عنوان کرد: جهانگیری در سال‌های اخیر فعالیت‌های اجرایی بسیاری داشته و در مناظرات و مباحثه‌ها می‌تواند با ارائه آمارهای دقیق و پاسخگویی مطلوب در برابر حجم سوالات زیادی که مطرح می‌شود باشد و اینکه او در انتها به نفع روحانی کنار می‌رود یک امر بدیهی است.

محشتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " با توجه به آرا منفی روحانی در برخی حوزه‌ها آیا این امکان وجود دارد که روحانی به نفع جهانگیری کنار بکشد؟" گفت: آقای روحانی که ریشه در اصولگرایی معتدل دارد در انتخابات گذشته با ادبیات اصلاح‌طلبانه وارد انتخابات شد و با قدرت بیان، جمع بندی خوب مطالب، و ارائه مطالب مطلوب باعث شد عارف به عنوان آلترناتیو وی از صحنه کنار برود و همین وضعیت در انتخابات پیش‌رو هم حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار