مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. ارديبهشت 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 20361
شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار " نجات ایران" وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار " نجات ایران" وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

بررسی کارنامه این جریان سیاسی نشان می‌دهد که در دوران تصدی کرسی‌های شورای شهر توسط اصلاح‌طلبان هیچ اتفاق مثبتی در مدیریت شهری رخ نداده و شورای اول که اصلاح‌طلبان بیشترین کرسی‌ها را در آن در اختیار داشتند منحل شد و همچنین شهردار متبوع اصلاح‌طلبان(کرباسچی) از سوی قوه قضائیه به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد.

همچنین در دوران اصلاحات، اصلاح‌طلبان بدون توجه به وضعیت معیشتی مردم  مسئله "توسعه سیاسی" را مطرح کردند و در دولت فعلی هم که مورد حمایت جریان اصلاحات است، مردم هیچ گشایشی را در زندگی خود حس نمی‌کنند و همچنان با مشکلاتی از قبیل فقر، رکود، تورم، بیکاری و قاچاق کالا دست و پنجه نرم می‌کنند.

لیست موسوم به "امید" که مورد حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس بود و با شعار "امید، آرامش و رونق اقتصادی" وارد مجلس شد، پس از راهیابی به مجلس شورای اسلامی عملا هیچ اقدام مثبتی جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم انجام نداد و بدون توجه به مشکلات اقتصادی، دو جلسه اضطراری برای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و به علت صدور حکم جلب محود صادقی برگزار کرده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار