مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. فروردين 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 20207
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: در کل موتلفه هم به صورت مکتوب و در جلسات داخلی ممنوع کردیم که هیچ کس در موتلفه حق اظهار نظری که از آن بوی مخالفت با جبهه مردمی به مشام برسد را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حمایت این حزب از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما بعد از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دی ماه سال گذشته چند مطلب را رسانه ای کردیم، اول اینکه از تشکیل جبهه مردمی استقبال می‌کنیم و بنابر پشتیبانی از این جبهه می‌گذاریم.

وی افزود: در کل ما به صورت مکتوب و در جلسات داخلی ممنوع کردیم و اعلام کردیم که که هیچ کس در موتلفه حق اظهار نظری که از آن بوی مخالفت با جبهه مردمی به مشام برسد را ندارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: البته ما هم مثل بقیه افراد یا تشکل‌هایی که نامزد دارند از اول هم اعلام کردیم که نامزد داریم اما از اهداف اعلام شده از طرف جبهه مردمی که مهم‌ترین آن ایجاد ائتلاف بین نیروهای انقلابی و اصولگرایان است پشتیبانی می‌کنیم و این روش را ادامه می‌دهیم.

حبیبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "دلیل اختلاف افکنی‌های جریان‌های مقابل را میان نیروهای انقلابی چه چیزی می‌داند؟" عنوان کرد: نفع رقبا و دشمنان ما در ایجاد تفرق است؛ بنابراین روشن است که چرا برای ایجاد تفرق و یا افزایش اختلاف نظرات کار میکنند، این دلیل روشنی دارد و ما نباید از آن‌ها انتظار داشته باشیم که برای ائتلاف ما اقدامی کنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار