مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. فروردين 1396 - 21:19   |   کد مطلب: 20063
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: 446 وعده مستقیم به مردم در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی داده شد که نگاه بسیاری از مردم را به آن معطوف کرد اما در حد همان وعده باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از کلاس بیست؛ "محمد مهدی زاهدی" دیشب در جمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: جبهه مردمی انقلاب و اصولگرایی بنا به دلایل ناکار آمدی دولت  روحانی در تحقق وعده هایش، می خواهد 4 ساله باشد.

وی افزود: دولت روحانی تفاوت عمده باسایر دولت ها دارد، چرا که در ابتدای روی کار آمدن با تبلیغات و وعده و عیدهای فراوان همراه بود اما نتوانست آنان و یا حتی قسمتی از آن را در 4 سال نخست محقق سازد تا مردم برای 4 سال دوم به آن اعتمادکنند.

دولت روحانی وعده های بدون تحقق داد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تصریح کرد: 446 وعده مستقیم به مردم در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی داده شد که نگاه بسیاری از مردم را به آن معطوف کرد اما در حد همان وعده باقی ماند و محقق نشد.

زاهدی اذعان کرد: راه حل صد روزه دولت برای بهبود اقتصاد مردم که اکنون 3 سال و اندی از ریاست جمهوری روحانی می گذرد و گره گشایی در اقتصاد مردم مشاهده نشده است، رکود مردم را بیچاره کرده است، تعطیلی بسیاری از کارخانجات، مشکلات معیشتی مردم، فاصله طبقاتی بیشتر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد:ی کی از جدی ترین وعده های روحانی حل مشکل اشتغال در ماه های نخست ریاست جمهوری بود که نه تنها حل نشد بلکه نرخ بیکاری به 12/1 درصد رسیده است.

دولت روحانی با تخریب دولت قبل برخلاف توصیه رهبری عمل کرد/یک خانه میلیاردی از جیب فرهنگیان به همسر غندالی هدیه شد!

زاهدی ابراز کرد: روحانی گفته بود این دولت از هرگونه تهمت، تهدید و ..پرهیز خواهد کرد اما همگان دیدند که همه جا تخریب دولت قبل در دستور کار بود تا آنجا که درست برخلاف توصیه رهبری عمل کردند.

وی در بیان وعده دیگر روحانی بیان کرد: آنچنان در آمد را برای مردم سرشار می کنیم به جای اینکه مردم به سمت دولت دست دراز کنند، دولت به سمت آنان دست دراز کند و چشم داشتی به یارانه نداشته باشد، اما آیا وضعیت مردم بهبودیافته؟ دیدیم که عده ای با تخلفات بانکی، حقوق های نجومی توانمند شدند! که نیاز به دولت نداشته باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیر وقت این صندوق(آقای غندالی) می گفت: حتی ما یک ریال هم پاداش و ماموریت و حقوق نجومی نداشتیم اما چندهزار میلیارد تخلف داشته و حتی خانه ای میلیاردی نیز به همسر این خانم از جیب فرهنگیان هدیه شده است.

200 میلیون دلار کالای قاچاق در کشور برای بیگانگان اشتغال ایجاد کرد/سنگ قبر به کشور وارد می کنیم!

وی متذکرشد: بیش از200 میلیون دلار معادل 70 هزار میلیارد تومان میلیون دلار کالای قاچاق برای بیگانگان اشتغال ایجاد، که باعث بیکاری بسیاری جوانان کشور شده است.

زاهدی با بیان اینکه واردات بی رویه کمر کارخانجات داخلی را شکست، افزود: امروز لوازم التحریر ، مداد تراش و حتی سنگ قبر راهم وارد می کنیم این درحالی است که ایران خود دارای معادن سنگ های زینتی است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: یکی دیگر از وعده های روحانی چرخیدن چرخ سانتریفیوژها بوداما اراک باسیمان پرشد، فردو بسته شد، نطنز به حالت نیمه تعطیل در آمد، پیشاپیش تمام تعهدات ما انجام شد حال آنکه طرف مقابل به وعده هایش عمل نکرد.

وی خاطرنشان کرد: بازگرداندن صدها میلیارد پول های بلوکه شده، افزایش ارزش ریال که هیچ گاه محقق نشد،عزت پاسپورت ایرانی نیز نه تنها ارتقا نیافت بلکه 10درجه کاهش یافت و الان نیز درگیر جریان ترامپیزم هستیم.

دولت شایسته سالاری باید در کشور حاکم شود/دولتِ شرکت تعاونی ظلم آشکار به مردم است

زاهدی با بیان اینکه دولت شایسته سالاری باید در کشور حاکم شود با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی گفت: مدیران باید افرادی انقلابی، با انگیزه و پرتحرک باشندکه ان شاا..همینطور خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون با دولت شرکت تعاونی مواجه هستیم، افزود: سهم دادن به هریک از گروه های سیاسی در انتخاب مدیران ظلم آشکار به مردم، ملاک گزینش باید کارآمدی،تخصص، بصیرت، شایستگی، بسیجی و دلسوز نظام بودن باشد.

زاهدی با اشاره به شکل گیری جبهه مردمی انقلاب گفت: این جبهه برای این شکل گرفت است که افرادی که گفتمان انقلاب را قبول دارند و دل در گروه انقلاب و نظام دارند با هر قوم و باوری (اصلاح طلب و اصول گرا) در آن جمع شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس اضافه کرد: جمنا براساس خرد جمعی، آرای همه استان‎ها و اقشار تصمیم می‎گیرد، این دولت به خاطر همین از گردهمایی در تهران احساس خطر کرده است، لذا بر اساس مهندسی که در انتخابات صورت می‎گیرد، باید عاقلانه و با درایت کار کنیم و با ایثارگری در نهایت به یک کاندیدا خواهیم رسید که در شرایط رقابت قرار بگیرد.

جمنا از پشتیبانی خوب مردمی برخوردار است/کاندیداهای جمنا اژنرال بازی بپرهیزند

زاهدی گفت: جمنابا یک پشتیبانی مردمی خوبی را به همراه دارد و لذا معتقدیم افرادی که تا این مرحله بالا آمدند ، از ژنرال بازی بپرهیزند و همه احساس سربازی نظام و انقلاب را در خود به قبولانیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: امید داریم این امر منجر به پیروزی در انتخابات شود تا بسیاری از دغدغه‎های که مردم در حوزه معیشتی دارند با یک نیروی کارآمد و با مشی انقلابی و ولایی و بسیجی برطرف شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار