مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. اسفند 1395 - 10:28   |   کد مطلب: 19915
مراسم تجلیل از بانوان نخبه و فعال در عرصه های فرهنگی و علمی استان در سالن اجتماعات عین القضات همدانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مراسم تقدیر از بانوان نخبه و فعال در عرصه علمی استان در سالن اجتماعات عین القضات همدانی صورت گرفت.

این مراسم با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی و علمی از کل استان به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت بانوی رشادت و فداکاری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،صورت گرفت که در آن از تلاش ها و فعالیت های برخی از بانوان فعال در حوزه های فرهنگی و علمی استان تقدیر و قدر دانی شد.

همچنین در طی مراسم افرادی چون دکتر دوروزی، مدیر کل امور بانوان استانداری همدان و خانم ابیانه، عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان، به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه  این مراسم از سه بانوی تلاشگر و فعال از دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل و تقدیر گردید، که لیست این اسامی و بخش کوچکی از رزومه فعالیتشان به شرح زیر است:

- سرکار خانم خلوجینی؛ رئیس اداره فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیش از هجده سال سابقه، فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی واحد، عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر  و نماینده امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در استانداری و فرمانداری.

- دکتر نسرین کرمی کبیر؛عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، رئیس اداره پژوهش دانشکده علوم پایه، عضو شورای زنان دانشگاهی فرهیخته استان، داور انجمن علمی ریاضی آمریکا، و عضو هیئت تحریریه مجلات معتبر در رشته ریاضی.

- سیده فاطمه موسوی؛ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان، عضو اصلی شورای هماهنگی کانون های دانشجویی فرهنگی استان همدان و نماینده دانشجویی استان همدان در حوزه عفاف و حجاب.

انتها پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار