مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. اسفند 1395 - 21:22   |   کد مطلب: 19889
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:خوزستان، استان عجیبی است چرا که همه این استان سراسر معنویت است و جوانان باید قدردان این نعمت باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از رهیاب،سردار غیب پرور در دومین همایش خادمین شهدای خوزستان با بیان اینکه آمدن به خوزستان صدها خاطره را در ذهن زنده می کند، اظهار داشت: رزمندگان ما همه به صورتی خوزستانی هستند چرا که مقطعی از بهترین روزهای عمر خود را در این منطقه گذراندند.
 
وی افزود: خوزستان، استان عجیبی است چرا که همه این استان سراسر معنویت است و جوانان باید قدردان این نعمت باشند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان دیگر استان ها در خوزستان پر و بال می گیرند و به غیر از شهادت رزمندگان سایر استان ها در خوزستان، خود این استان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
 
وی افزود: شب تاسوعای حسینی در نخستین ماه محرم جنگ هیچگاه از ذهنم یادم نمی رود چرا که دشمن تا منطقه دب حردان رسیده بود. دشمن غدار با همه توان برای نابودی انقلاب پا به کشور گذاشت اما خوزستانی ها با تقدیم بهترین اعضای خانواده خود جلوی پیشروی دشمن را گرفتند.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه خادمین شهدا اگر اهل نماز اول وقت نباشند، حق شهدا را ادا نکرده اند، اظهار داشت: خادمین شهدا باید زائران شهدا را تکریم کنند و باید از هدف اصلی که همان پاس داشتن فرهنگ شهدا است، پاسداری کنند 
 
وی با بیان اینکه بسیجی باید جریان ساز باشد، گفت: کجای تاریخ بگردیم که پر افتخارتر از دفاع مقدس باشد؟ باید قدردان این تاریخ باشیم.
 
وی با اشاره به حمایت های بسیج برای توسعه راهیان نور عنوان کرد: این حمایت ها وظیفه بسیج است چرا که این فرهنگ باید پایدار بماند.

انتهای پیام/چ
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار