مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. اسفند 1395 - 11:09   |   کد مطلب: 19776
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت:حضور استاندار همدان در بین دانشجویان هر چند بسیار دیر صورت میگیرد اما اقدام مثبتی است.

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو،افزود: پیش از این از استاندار همدان چندین بار توسط تشکل های دانشجویی برای حضور در دانشگاه و پاسخگویی دعوت شده است که این نخستین بار در 4 سال گذشته می باشد که این مسئول قرار است این دعوت را اجابت کند.

 

وی ادامه داد:استادندار همدان حداقل باید سالی 2 بار در 4 سال گذشته در میان دانشجویان حاضر می شد اتفاقی که هرگز صورت نگرفت.

 

وی حضور استاندار در جمع دانشجویان را در امر اطلاع رسانی اقدامات دولت موثر دانست و افزود:شنیده شدن صدای دانشجویان نیز از مهم ترین دستاوردهای چنین جلساتی خواهد بود که متاسفانه در استان همدان بعد از نزدیک به  چهار سال اتفاق خواهد افتاد.

 

فریادرس تلاش در جهت اجرای مطالبه رهبری توسط دانشجویان با برگزاری "سلسله نشستهای چه شد" را بسیار خوب عنوان کرد و افزود:خواست رهبری که در بیانات ایشان مطرح شد این بود که مسئولان دولت و هر مسئول در سطح کشور در خصوص اقدامات انجام شده در کشور در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به مردم پاسخگو باشد.

 

وی اضافه کرد:در واقع رهبری تاکید کردند که مسئولان بایستی از اقدامات و کارهای انجام شده گزارش دهند نه اینکه بازهم طبق روال از کارهایی که می خواهند انجام دهند و خواهد شدها را گزارش ارائه دهند.

 

این مسئول دانشجویی تصریح نمود:گزارش مسئولین از جمله استاندار محترم باید در برگیرنده مسائل مختلف بویژه حوزه اقتصادی،کشاورزی، و کارگاه های تولیدی که گفته می شود 60 یا 80 درصد انها در همدان تعطیل شده اند باشد.

 

وی لازمه  برگزاری صحیح چنین برنامه هایی با توجه به تصریحات رهبری مبنی بر ایجاد  کرسی آزاد اندیشی و حضور مسئولان در دانشگاه ها را پاسخگویی درست به جای فرافکنی دانست و اضافه کرد:متاسفانه برخی مسئولان به جای پاسخگویی روی به ادبیات تنشی و ایجاد فضای دو قطبی می کنند تا با تولید جو هیجانی در جامعه آرای برخی طیف های جامعه را به دست آورند.

 

فریادرس توقع مهم مردم و نخبگان از مسئولین را بیان اقدامات در زمینه های اقتصادی و مشکلات معیشتی اعلام کرد و افزود:باید دقیقا به مردم بگوییم چه اتفاقی صورت گرفته است .

 

وی همچنین وجود فضای آزاد و پر نشاط را مهمترین رکن چنین برنامه ای عنوان و تاکید کرد:باید پاسخگویی مسئولان در بین دانشجویان به شکلی باشد که به دانشجویان احترام واقعی گذاشته  شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار