مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. اسفند 1395 - 13:33   |   کد مطلب: 19701
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دولت اقدامی که مطلوب کشور باشد انجام نداده است و هنوز مردم درگیر رکود ، تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص کارنامه اقتصادی دولت یازدهم در زمینه اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در سال جاری گفت: ارزیابی عملکرد دولت یازدهم در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مبتنی بر ارائه آمار و ارقام صحیح از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دولت است که تهیه و تنظیم این امار و ارقام توسط دولت صورت می پذیرد.

 

وی ادامه داد: دولت در سال جاری 14هزار میلیارد تومان به واحدهای صنعتی متوسط اختصاص داد، که این میزان بودجه ریزی در واحد های صنعتی متوسط تحرک خوبی در این بخش از اقتصاد کشور ایجاد کرد و باعث چرخش چرخ های اقتصادی کشور شد، اما در این میان سوال های زیادی مطرح می شود که ایا فعالیت ها و بودجه ریزی های دولت در بخش های اقتصادی مثمر ثمر بوده است یا خیر؟

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با مطرح کردن این سوال که ایا دولت توانسته با فعالیت های اقتصادی که در سال جاری انجام داده است مشکل معیشت، بیکاری، رکود، تورم را برای مردم حل کند، بیان کرد: این سوال به این معناست که ایا دولت توانسته است با برنامه هایی که برای اقتصاد کشور تنظیم کرده اقتصاد کشور را از رکود و تورم خارج کند و مشکلات معیشت و بیکاری مردم را حل کند؟

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در ادامه اظهارات خود با اشاره به مسئله رشد نرخ بیکاری و تورم در کشور تصریح کرد: هنگامی که نرخ بیکاری و تورم را با فعالیت هایی که دولت اذعان میکند در زمینه اقتصادی بدان عمل کرده است مقایسه می کنیم دچار نوعی تناقض گویی و شاهد خلاف واقعیت می شویم؛ معلوم می شود دولت اقدامی که مطلوب کشور باشد انجام نداده است و هنوز مردم درگیر رکود ، تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی هستند.

وی افزود: این بدان معنا هم نیست که دولت اقدامی در این زمینه ها نداشته است، اقدام داشته ولی آن طور که باید و شاید انجام نشده است و باید دولت اقدام های جدی تری در بخش اقتصادی کشور داشته باشد؛ اما به نظر بنده دولت هنوز اقدام و عملی جدی و مطلوب در زمینه اقتصادی نداشته است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار