مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1395 - 19:30   |   کد مطلب: 19393
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 280 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد و رئیس جمهور دستور داده اند که باید تا پایان دولت یازدهم پروژه های مسکن مهر به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از زرین خبر، احمد اصغری مهرآبادی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه 280 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد، اظهار کرد: این واحدها در مراحل مختلف ساخت اعم از نازک کاری و سفت کاری هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه بخشی از واحدها و اراضی مسکن مهر نیز متقاضی ندارند و یا در مراجع قضایی پرونده دارند، افزود: از رئیس قوه قضائیه درخواست کرده ایم که به این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی کنند.

وی هم چنین از دستور رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی برای اتمام پروژه های مسکن مهر، گفت: رئیس جمهور دستور داده اند که باید تا پایان دولت یازدهم پروژه های مسکن مهر به اتمام برسد و دولت عزم راسخ دارد تا کار را به پایان رساند.

مهر آبادی تصریح کرد: در این راستا نیز جلسات مکرر داشته و از استانداران خواسته ایم تا شورای مسکن در استان ها را فعال کرد و گزارشی از وضعیت مسکن مهر را به ما ارائه دهند و در نخستین جلسه شورای مسکن استان ها نیز شناسنامه ای از وضعیت مساکن مهر را تهیه و در اختیار ما قرار دهند.

 
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار