مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1395 - 23:07   |   کد مطلب: 19174
رئیس ستاد نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در حال بررسی ابلاغیه ۱۹ ماده‌ای وزارت کشور است اظهار کرد: در روزهای آینده کدخدایی سخنگویی شورای نگهبان نظرات خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.
ورود شورای نگهبان به موضوع ابلاغیه ۱۹ ماده‌ای وزارت کشور/ نتیجه چند روز آینده اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به تقل از دانا؛ سید باقر تقوی، رئیس ستاد نظارت بر انتخابات استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص ابلاغیه جدید وزارت کشور به استانداری ها گفت: بخشنامه ۱۹ ماده ای را به تهران منعکس کرده ایم.

 

تقوی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در حال بررسی این بخشنامه است اظهار کرد: در روزهای آینده کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در این خصوص صحبت می کند.

 

وی ادامه داد: در بررسی که در استان داشته ایم مشخص شده است که اصل بخشنامه ارسال شده است و باید دید مفاد این بخشنامه چه بوده و با چه هدفی ارسال شده است.

 

رئیس ستاد نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه این ابلاغیه در سطح ملی انجام شده است بیان کرد: حال باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم تا اعلام شود.

 

تقوی خاطرنشان کرد: در صورتی که مفادی که در بخشنامه است با آنچه اعلام شده مطابقت داشته باشد مصداق تخلف انتخاباتی است.

 

چندی پیش خبر ابلاغیه ۱۹ ماده ای دولت به استانداری های استان ها، در سایت ها و شبکه های اجتماعی خبر ساز شد که طبق این اخبار در این ابلاغیه ۱۹ ماده ای ریاست ستاد تبلیغاتی روحانی بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها )مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار