مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. دى 1395 - 9:49   |   کد مطلب: 18826
معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان:
فتنه‌گران با مبانی نظام اسلامی به مخالفت برخاستند و باید عذرخواهی کنند
معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان گفت: مردم وقتی مشاهده کردند که یک عده‌ فتنه‌گر با مبانی نظام اسلامی و مبانی دینی‌شان به مخالفت برخاستند؛ به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و تجمع عظیم نه دی را شکل دادند که این روز، برای تمام ملت ایران، روز ماندگاری است و در تاریخ ثبت شده است. در واقع روز 9 دی، روز بصیرت و آگاهی و هوشیاری ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت‌الاسلام سیدصدرالدین محمودی در گفتگو با "نافع" گفت: مردم وقتی مشاهده کردند که یک عده‌ فتنه‌گر با مبانی نظام اسلامی و با انقلاب و علیه مبانی دینی‌شان به مخالفت برخاستند و همان‌طور که دیدیم در روز عاشورا توهین‌هایی که نسبت به اهل‌بیت و نسبت به امام راحل شد؛ همه این‌ها زمینه‌ساز شکل‌گیری 9 دی شد.

وی ادامه داد: مردم به‌صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و تجمع عظیم نه دی را شکل دادند که این روز برای تمام ملت ایران، روز ماندگاری است و در تاریخ ثبت شده است؛ درواقع روز 9 دی، روز بصیرت و آگاهی و هوشیاری ملت ایران است.

محمودی با اشاره به لزوم پاسداشت این ایام، بیان داشت: ما باید از تاریخ عبرت بگیریم، وقتی‌که می‌بینم دشمن، دست از دشمنی‌اش برنمی‌دارد و همیشه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه می‌چیند و برنامه دارد، ما باید این روزها را پاس بداریم و نباید به فراموشی بسپاریم. افرادی که در آن ایام فریب دشمن را خوردند باید از این اتفاقات، عبرت بگیرند و ان‌شاءالله باعث بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص موضع‌گیری مسئولین در برابر فتنه بیان داشت : مسئولین استان نیز حتماً باید موضع‌گیری شفافی در خصوص جریان فتنه داشته باشند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ فتنه خط قرمز ماست و باید همه اعلام موضع کنند. باید به‌صورت شفاف مواضع خودشان را اعلام نمایند.

محمودی افزود: مسئولین باید بدون طرفداری از جبهه و جناحی خاص، در مقابل ناحق موضع‌گیری نموده، قضاوت کنند و این مسئله را بپذیرند که در جریان 9 دی و در مقابله با فتنه 88 چنین اتفاق عظیمی افتاده است.

وی در ارتباط با وظیفه سران فتنه در مقابل ملت اظهار داشت: طبق کلامی که مقام معظم رهبری فرمودند، باید فتنه گران بیایند از مردم عذرخواهی کنند، توبه کرده و اظهار ندامت و پشیمانی کنند.

محمودی اضافه کرد: افرادی که هنوز از اقدامات خود پشیمان نشده‌اند باید بدانند که موضوع کاملا مشخص است و همه این را می‌دانند و مستحضر هستند که این فتنه از کجا شروع‌شده و چه اقداماتی داشته، آن‌ها نیز باید به خود بقبولانند که این کار، اشتباهی بیش نبوده است، همان‌طوری که رهبری فرمودند 9 دی مخصوص جناح و سیاست خاصی نیست، 9 دی برای تمام ملت ایران و برای کل نظام است.

وی با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه در خارج از کشور بر ملت ایران اظهار داشت: ما در داخل کشور بحث فتنه را داشتیم و همین امر باعث شدت بخشیدن بر تحریم‌ها علیه ایران در خارج از کشور شد و یک عده سعی کردند با تشدید تحریم‌ها فشار را بر مردم بیفزایند.

محمودی افزود: امروز هم می‌بینیم پس از چندین سال که از ماجرای فتنه می‌گذرد همچنان عده‌ای وطن‌فروش در خارج از کشور پیدا می‌شوند که با امضاء نامه‌ای از رئیس‌جمهور جدید آمریکا درخواست می‌کنند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید نماید و فشار بیشتری را بر ملت ایران وارد کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار