مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. آبان 1395 - 15:22   |   کد مطلب: 18665
نشست خبری جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد- بخش سوم
هانیه الله بخشی: مطالبه‌گری دانشجویان نباید فقط منحصر به مفاسد اقتصادی شود
قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست خبری" جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد" که همزمان با سالروز پیام عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به مجموعه های دانشجویی در سال81 در دفتر صدای دانشجو برگزار شد به بیان دغدغه های این تشکل دانشجویی در خصوص مبارزه با فساد و عدالتخواهی پرداخت.

 

به گزارش صدای دانشجو همزمان با سالروز پیام عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به مجموعه های دانشجویی در سال81، صبح پنج شنبه 6آبان95  نشست خبری" جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد" به میزبانی پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو برگزار شد و سه تن از فعالین دانشجویی استان همدان به بیان مواضع و دغدغه های خود در خصوص مبارزه با فساد و عدالتخواهی پرداختند.

 

هانیه الله بخشی قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ابتدای صحبت های خود تاکید کرد که مطالبه‌گری دانشجویان نباید فقط منحصر به مفاسد اقتصادی  شود بلکه باید به دیگرحوزه‌ها نیز گسترش یابد.

این فعال دانشجویی با تشریح اقدامات این تشکل دانشجویی و توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی گفت که سال گذشته درباره اقتصاد مقاومتی مطالبی را بخصوص در نشریات دانشجویی منتشر کردیم چرا که معتقدیم اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی باید از محیط دانشگاه‌ها شروع شود و این اقدامات در حال نتیجه دادن بود که متاسفانه این مساله دوباره مدتی است که رو به فراموشی است.

 

 

خانم الله بخشی با اشاره به بی‌توجهی مسئولان بیمارستانی به وضعیت نوزادی که سبب باز شدن بخیه‌های آن شد، به اعتراض های انجمن اسلامی دانشجویان اشاره کرد و گفت باتوجه به اینکه در دانشگاه علوم پزشکی مشغول تحصیل هستیم قصد داریم در بخش هزینه‌های بیمارستانی ورود کنیم و با راه‌اندازی کمپینی از افرادی که توانایی پرداخت هزینه درمانی ندارند حمایت کنیم.

 

قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره دیگر برنامه‌های این تشکل نیز بیان کرد که برگزاری جلساتی پیرامون آسیب‌های فضای مجازی توسط پلیس فتا برای دانشجویان و پیگیری موضوع حجاب و رفع معضلات بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه از دیگر اقدامات این تشکل است.

در  این نشست خبری علاوه بر هانیه الله بخشی؛ میلاد بیرونی،عضو شورای مرکزی قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی استان همدان و علی روزبهانی، نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز به بیان مواضع و دغدغه های در خصوص مبارزه با فساد و عدالتخواهی پرداختند.

 

 

 

در همین رابطه بخوانید:

1) میلاد بیرونی: وظیفه دانشجویان در مبارزه با فساد خیلی بیشتر از 14 سال پیش است/جای تاسف دارد که نمایندگان مجلس حاضر به شفاف سازی هزینه های انتخاباتی نشدند

2) علی روزبهانی: استاندارهمدان مصداق عدم پاسخگویی مسئولین است/برخی نمایندگان مجلس حاضر به شفافیت نشدند اما خود این روزها پیگیر مبارزه با فساد هستند

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار