به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 19. بهمن 1394 - 11:08   |   کد مطلب: 16915
یادواره شهدای دانشجوی اسدآباد در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) اسدآباد به همت دانشجویان دانشگاه‌های اسدآباد برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو،  به نقل از آوای سید جمال،مراسم یادواره شهدای دانشجو با تمثال مبارک آنان بر روی دیوار و چیدمانی از سنگرهای خاکریز خاطراتی از آنان را یادآوری می‌کرد، با روود به مسجد  پرچم‌های قرمزی آویزان شده با مضمون «مرگ بر آمریکا» و آهنگ دل انگیز کجائید ای شهیدان خدایی تداعی‌گر روزهای جبهه و جهاد بود.

 

سردار اهوازیان سخنران اصلی این مراسم از اوایل برنامه حضور داشت و با یک سخنرانی کوبنده در پیروی از رهبر انقلاب و جایگاه شهدا و همچنین خاطراتی از عملیات والفجر و فاو ایام خاطره انگیزی را زنده کرد.

 

قبل از سخنرانی سردار اهوازیان کلیپی از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان پیرامون انقلاب و نفوذ پخش شد.

 

آنچه کمتر به چشم می‌خورد حضور مسئولان ارشد شهرستان و مدیران اداری بود و از کل ادارات دولتی تنها شهردار، رؤسای بنیاد شهید، تبلیغات اسلامی، دامپزشکی، صنعت و معدن، دانشگاه علمی کاربردی حضور داشتند.

 

حضور کاندیداهای مجلس در این یادواره آنقدر پر رنگ بود که طی سه بار صحبت‌های سخنران قطع شد و سردار اهوازیان گفت: این جلسه به خط و به گوش نیست و همین صحبت باعث شد که یکباره فضای ساکتی تا انتهای مراسم حاکم شود.

 

 کاندیداهای مجلس هر کدام یکی پس از دیگری  به اتفاق همراهان و طرفدارانشان در مراسم حاضر می‌شدند و همین هم باعث شد که سردار اهوزایان به مزاحی بگویند حقا که شهر سیاسی هستید و غیر قابل پیش بینی.

 

در ادامه مراسم هم کربلایی قهرمانی یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی و نوحه خوانی پرداخت و مردم با سینه زنی او را همراهی کردند.

 

در پایان مراسم هم از شش تن از خانواده شهدای دانشجو با لوح سپاس و هدایای قدردانی شد و سردار جزء اخرین افرادی بود  که مجلس شهدا را ترک گفت.

 

همچنین برخی از حاضرا نیز عکس‌های یادگاری با سردار اهوازیان گرفتند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار