مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 16817
مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دولت برای فرافکنی ناکارآمدی خود در اقتصاد به دنبال جنجال‌سازی در موضوعات دیگر است، گفت: خوب است رئیس جمهور به جای غوغاسالاری در موضوعات سیاسی، مشکل رکود را برطرف کند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، محمد ودود حیدری مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها اظهار داشت: ازجمله وظایف رئیس جمهور مدیریت فضای سیاسی و حضور در موضوعات سیاست است.

وی افزود: اما آنچه براساس قانون و مطالبه مردم مردم نسبت به قوه مجریه وجود دارد، کارآمدی و رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور است. قوه مجریه باید کارهای کشور و امورات مربوط به معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دولت یازدهم از ابتدای شروع به کارش بدنبال فراکنی و «دیگر مقصر  پنداری» بود، گفت: دولت یازدهم از آغازش کارش با سیاه‌نمایی نسبت به گذشته سعی در پوشش کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی های خود برآمد. اما به نظر می‌سد فرافکنی و مخفی‌کاری دولت یازدهم نسبت به ناکارآمدی تیم اجرایی دولت آن هم بعد از 2 سال و نیم دیگر کارساز نیست.

حیدری با بیان اینکه دولت یازدهم در 2 سال گذشته با مقصر جلوه دادن دولت سابق بدنبال پوشاندن ناکارآمدی خود بود، اظهار داشت: به نظر می‌رسد از این به بعد نیز دولت تلاش کند با جنجال‌سازی در موضوعات دیگر ناکارآمدی خود در حوزه اقتصاد و معیشت مردم پوشش دهد.

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها اضافه کرد: برای مثال همین جنجالی که رئیس جمهور درخصوص شورای نگهبان و رد صلاحیت‌ها ایجاد کرد. این موضوع سرفصل برنامه‌های رئیس جمهور قرار گرفته تا ذهن‌ها منحرف شود تا سوالی از دولت و رئیس جمهور درخصوص مسائل اقتصادی نشود.

وی ادامه داد: این موضوع زمانی پررنگ‌تر می‌شود که مردم بعد از اجرایی شدن برجام منتظر تحقق وعده‌های دولت در حوزه اقتصادی هستند. دولت یازدهم برای به سرانجام رساندن برجام موفقیت اقتصادی را به پیروزی برجام گره زد و در این خصوص وعده‌های بسیاری را هم داد.

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی اضافه رد: به همین خاطر است که امروز و عد از اجرایی شدن برجام، مردم منتظر محقق شدن وعده‌های دولت برای گشایش اقتصادی و خروج از رکود هستند. اما دولت بجای تمرکز بر این موضوع و پاسخگویی در حوزه اقتصادی، با فرافکنی و جنجال‌سازی به بدنبال مخفی کردن ناکارآمدی مدیریتی خود در امر اقتصاد است.

حیدری در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: وقت آن رسیده است که رئیس جمهور مقداری منصفانه‌تر و شفاف‌تر نسبت به عملکرد تیم اقتصادی دولت با مردم سخن بگوید. بهتر است رئیس جمهور بجای غوغاسالاری در موضوعات سیاسی و بی‌ارزش، بر رفع مشکلات اقتصادی بخصوص رکود تمرکز کند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار